la 21-06-2023 10:21 PM
Va salut.
Daca ati urmarit in ultimele luni activitatea in comunitate, poate ca ati observat ca am postat 5 (CINCI!) intrebari despre o amarata de portare a doua numere de telefon, din Orange Communications (deci din Orange), in Orange SA (tot in Orange). Portare din Orange, la Orange, ca asa mi s-a spus.
Bun...portam numerele. Le-am pus in acelasi contract cu fibra si tv, deci un pachet love. Prima data, agenta de vanzari mi-a dat un pachet esential in loc de premium, am depus cerere de anulare a ofertei fiindca deja contractul a fost emis, serviciile erau gata de instalare, dar eu doream tv premium. De cand am depus acea cerere de anulare DOAR pentru tv esential, femeii ii tot veneau notificari cum ca eu cer anularea portarii, lucruri complet diferite una de cealalta. Tv-ul l-am cerut la data X, portarea s-a depus peste vreo doua saptamani. Mi-a refacut agenta cererea de portare de 3 ori, prima data fiind anulata de baza de date, a doua oara de OROC, a treia oara cica am anulat-o eu, desi NU am facut asta, dar ei asa ii apare in sistem!!!
Lasand la o parte faptul ca sistemul ii arata ca portarea va avea loc IN CELE DIN URMA pe 26 aprilie si ca ea a avut loc de fapt pe 20 aprilie, fiind aprobata pe 10 aprilie, iaca sunt la Orange. SAU NU!!!!
Asa am ramas intelesi cu OROC-ul ca dupa portare, sa trimit un mail pentru reglementarea contului, ca sa nu primesc factura uriasa de despagubire pentru intreruperea contractului. Din aprilie de cand am portat numerele, primesc facturi si de la Orange si de la OROC. Le trimit mail celor de la OROC sa reglementeze contul, suna o doamna si ce credeti ca spune? Ca lor in sistem cererea de portare le apare ca fiind respinsa de Orange SA, si ca se teme ca daca reglementeaza contul raman fara numere; mi s-a recomandat a lua legatura cu agenta care mi-a incheiat cererea de portare, dupa care sa le comunic raspunsul celor de la Orange. Zis si facut....
Sun persoana care mi-a facut portarea, ei in sistem ii apare finalizata, ceea ce e adevarat, fiindca am verificat pe Djingo. TOTUSI, sa vezi si sa nu crezi, in urma solicitarilor mele de a anula portarea (solicitari pe care NU le-am facut), exista doua numere identice blocate in "Fusion", motiv pentru care sistemul pune numerele si la baza de date Orange si la OROC, desi operatorul meu e Orange. A depus femeia incident in "HF" si cica se va rezolva, urmand a scapa si de facturi....
Astea au fost pe 14.06, astazi este 21.06. Nu primesc niciun raspuns nici de la Orange, nici de la OROC, nici de la agenta de vanzari de care deja imi este rusine sa o mai intreb ceva la cate s-au intamplat!!! Factura inca sade frumos in MyOrange, ce asteptati, s-o platesc desi nu mai sunt client OROC?
Sa nu uit de faptul ca numerele nu sunt pe numele meu, ci pe al mamei mele (desi mie mi-a trebuit portare) dupa care trebuie sa umblu cu telefonul ca sa ii ceara Orange acordul de a vorbi cu mine, ca vezi Doamne ce i-as putea face cu un cont de telefonie.
Va atasez link-uri catre toate postarile mele anterioare, sa vedeti si voi in era digitala cat de greu poate fii sa portezi doua numere de telefon
https://comunitate.orange.ro/t5/campanii-orange/oferta-buna-in-sfarsit-credeam-eu/td-p/111455
https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-de-voce/cand-va-avea-loc-portarea-oroc-orange/td-p/112033
https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/nelamurire-dupa-portare-oro-din-oroc/td-p/117265
Chiar asa de greu poate fii sa se termine odata sarada asta a sunatului la Orange, a intrebatului, a depusului de cereri? Chiat atat de greu si complicat este ca din moment ce nu iti mai sunt client, sa nu platesc facturi catre OROC? Unde in lume ati mai auzit ca eu, ca fost client, sa trebuiasca sa-ti depun solicitare prin email ca sa nu imi mai emiti facturi? Din moment ce nu mai sunt clientul tau, de ce sa imi emiti facturi? In clipa in care portarea s-a finalizat, gata! Am terminat cu solicitarile si facturile, atat de incompetent este acest sistem?
Acum (nu acum, maine dimineata) ce fac? Sun la Orange? Sun la OROC? Sun agenta de vanzari? Sau poate protectia consumatorului? Aaa, stati, nu pot sa sun, ca Doamna B. nu este de fata, trebuie sa o astept sa vina obosita de la munca, iar eu sa fug cu telefoanele dupa ea cum o vad ca intra pe usa, ca suna OROC-ul sa-mi spuna ca nu sunt nici aici nici dincolo, dar facturi trebuie sa platesc.
21-06-2023 11:29 PM - editat 21-06-2023 11:30 PM
Salut! Nasoala problema. Nu mai pierde timpul, nu știu de ce ai pierdut timpul cu ei pana acuma. Ai multă răbdare. Majoritatea operatorilor de la toate rețetele de telefonie mobila sunt degeaba, incompetenți și habar nu au pe ce lume trăiesc. Mai sunt și excepții, dar puține. Problema o rezolvi simplu, faci sesizare la ANPC cu dovezile și in vreo luna o sa vezi ce repede se rezolva problema. Poți face și la ANCOM dacă vrei
la 22-06-2023 11:39 AM
Prin ceva similar trec si eu... nu stiu cu cine sa mai vorbesc si ce sa fac!
Eu am pus bani pt rate acum cateva luni sa inchid o rata din 2 si banii iau ametit cei de la financiar atat de mult incat nici eu nu stiu cum a putut sa ii imparta. UITE TIE 114,53 SI TIE 432.12 EXEMPLU DOAR. Ca sa fie ambele rate multumite cand eu am zis clar banii astia sunt pt inchiderea ratelor integrale la un telefon. Si acum zic sa pun suma toata la ambele rate ca nu aveam cu cine sa mai discut. Ziceau am inteles la telefon apoi le ameteau si uitema in situatia ta. Nu stiu cu cine sa vorbesc, nu stiu ce e asa greu sa faci niste plati. Am impresia ca vorbesc cu verisoara mea de 10 ani cand vorbesc cu cei de la orange. Zice da pe loc, apoi astepti rezultatul si ....SURPRIZAAA
la 22-06-2023 02:14 PM
"Ziceau am inteles la telefon apoi le ameteau si uitema in situatia ta. "
Exact! Le spui ceva, zic "am inteles, numai putin", si fac exact invers de cum le zici. Prima oara cand mi-a oferit agenta de vanzari televiziunea esential, nu am mai sunat-o inapoi sa ii spun ca doresc premium, era vineri seara, undeva la ora 20, asa ca scriu pe Djingo si le spun ca doresc anularea ofertei de tv, nu portarea numerelor. "Am inteles" Uite cat de bine au inteles
la 22-06-2023 02:21 PM
ce urat.. asta cred ca e de la un robotel cu date generale si trimit asa la persoane in mod automat. Nu stiu ce o sa facem cu ei. Eu personal...numai stiu. Decat ANAF sau Protectia consumatorului. Deja e mult. Doamna moderator la postarea mea a zis sa astept. Astept. A8a zi si azi mi s-a refacut cererea ca a fost eroare de sistem si mai astept 7 zile... Dar toate functioneaza. Plata e ok. E doar un demers si peste inca 7 zile ...iar eroare ops.
la 22-06-2023 02:15 PM
Primeste femeia mesaj ca vreau sa anulez portarea, cand eu vreau sa schimb tv esential cu premium. Acum sunt si la OROC si la Orange
la 22-06-2023 02:27 PM
perfect, e o eroare de sistem... se va rezolva, pana se rezolva poti plati pentru ambele :-))
la 23-06-2023 03:28 PM
Update:
"Reclamatia ta este in proces de analizare. Te anuntam imediat dupa ce va fi solutionata. Poti urmari stadiul ei in My Orange http://oran.ge/reclamatia . Iti multumim!"
Link-ul nu functioneaza. Factura are data scadenta luni, 26.06.2023. NU o voi plati! Ar fii a doua factura pe care o platesc dupa portare, din cauza incompetentei acestei companii.
la 23-06-2023 05:13 PM
Draga Orange Communication, pe ce lume traiesti? Cum sa spui ca nr nu sunt portate, cand eu folosesc resuresele din noile abonamente?
"
la 23-06-2023 05:14 PM
ANPC-ul va mananca!
29-06-2023 10:21 PM - editat 29-06-2023 10:23 PM
Vreau sa multumesc pe aceasta cale tuturor angajatilor Orange si OROC care nu au miscat un deget si pe care i-a durut efectiv la patina de aceasta problema pe care ei au cauzat-o.
Va multumesc ca imi emiteti facturi din ambele parti, multumesc si superiorilor vostri pentru ca analizeaza aceasta problema cu atentia cuvenita, multumesc si agentilor de vanzari care ma vor anunta "instant" cand primesc vreun raspuns de la superiori, desi a trecut o saptamana fara sa fiu anuntat nimic.
Intrucat situatia nu s-a putut rezolva pe cale amiabila, si intrucat cele doua componente ale grupului Orange Romania nu comunica intre ele si isi trateaza clientii ca pe sclavii lor, am sesizat ANCOM. Vom vedea ce au ei de spus in privinta acestei situatii.
Vom vedea daca este posibil ca pentru un numar de telefon sa ai doi operatori. Va promit ca va comunic raspunsul celor de la ANCOM, de indata ce il voi primi. Daca va fii necesar, voi sesiza si ANPC-ul, asa cum am spus ca voi face.
Inchei aceasta sarada ieftina cu o intrebare retorica: daca, prin absurd, eu doresc acum sa renun cu totul la Orange, si vreau sa ma portez in Vodafone, de exemplu, cine este furnizorul meu donor, deci furnizorul care imi ofera serviciile sale in acest moment?
A. Orange?
B.OROC?
C. Ambii?
Asta va stabilii ANCOM-ul cat de curand posibil
la 30-06-2023 08:06 AM
Nici eu nu stau mai bine ca tine. Acum au dat vina pe magazin la mine. Au alocat bani ratelor și banii din magazin le dau poze cu factura și chitanta și degeaba. Și apar neplatita din martie ..deci sa vezi penalități pe o.factura achitata.
Eu de aseară caut avocat sa se ocupe de astfel de caz. Nu am cu cine discuta. Ma pasează de la unu la altul.
Te sfătuiesc sa cauți și tu un avocat din zona ta ca sunt mulți care iau astfel de cazuri...
la 30-06-2023 05:13 PM
Eu am reclamat ELECTRICA la ANPC, cand nu mi-a emis facturi de vreo 6 luni, si am castigat. Iti recomand sa faci la fel. E usor, simplu, rapid si in 30 de zile se rezolva garantat. Sa le atasezi dovezile, plus dovada cum ca ai incercat cu ei pe cale amiabila.
Succes si Doamne ajuta! Daca orange iti mai ofera servicii, cu prima ocazie renunta la ele sau porteaza-le. Trebuie boicotati acesti incompetenti, altfel nu se invata minte.
la 30-06-2023 09:30 AM
@Blue12, îmi pare foarte rău pentru situația neplăcută prin care treci și că încă nu s-a rezolvat.
Am trimis și noi acest feedback atât colegilor noștri cât și colegilor de la Orange Romania Communications.
la 30-06-2023 04:59 PM
Acum vor domnii de la Orange SA sa refaca portarea, ca eu sa stau cu numere provizorii din cauza incompetentei lor. Lasati, nu refaceti nimic, ne lamureste ANCOM ce trebuie facut
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor