la 23-02-2023 02:23 PM
la 23-02-2023 09:44 PM
Salut!
Să-ți spun pe scurt ce am făcut eu când am primit notificarea de majorare: portat 3 numere în alta parte. Toate erau în luna 10 (din 24) plus un telefon redus cu plata în rate. Am încercat negociere dar nu mi-au convenit condițiile și am portat la jumătatea lunii.
Evident, a venit factura luna următoare (pe minus cu diferența de abonamente) și cu penalizare. Am constatat în secunda doi (la Orange) și le-am cerut factura de corecție, notificand la rândul meu ca factura x cu penalizare nu va fi plătită în cazul în care nu se emite factura de corecție (și am cerut în scris răspunsul chiar dacă am fost sunat). Totul s-a rezolvat ca între adulți: Orange a trimis factura de corecție, eu am plătit ce mai aveam de plata (încă 14 rate).
la 23-02-2023 05:24 PM
Normal ca asa o sa raspunda, doar nu o sa iti spuna ca e mai bine. Deja contractele astea nu mai au nicio valoare, fiecare face ce-l taie capul si cand vrea. Asa ca trebuie luate masuri.
la 23-02-2023 05:26 PM
Aia de 30 de ani in retea au ajuns sa plateasca cu vreo 300% mai mult decat un neica nimeni care vine in retea.
23-02-2023 06:31 PM - editat 23-02-2023 09:41 PM
Portarea de pe abonamentul curent la un alt abonament nou la concurență este mai profitabilă pentru client, de aceea îți recomand să nu treci pe prepay, dacă vrei beneficii mari de la ceilalți.
la 23-02-2023 09:55 PM
Da, tot prin portare am venit la Orange la sf lui decembrie! De aia sunt si ofticat!
la 23-02-2023 09:44 PM
Salut!
Să-ți spun pe scurt ce am făcut eu când am primit notificarea de majorare: portat 3 numere în alta parte. Toate erau în luna 10 (din 24) plus un telefon redus cu plata în rate. Am încercat negociere dar nu mi-au convenit condițiile și am portat la jumătatea lunii.
Evident, a venit factura luna următoare (pe minus cu diferența de abonamente) și cu penalizare. Am constatat în secunda doi (la Orange) și le-am cerut factura de corecție, notificand la rândul meu ca factura x cu penalizare nu va fi plătită în cazul în care nu se emite factura de corecție (și am cerut în scris răspunsul chiar dacă am fost sunat). Totul s-a rezolvat ca între adulți: Orange a trimis factura de corecție, eu am plătit ce mai aveam de plata (încă 14 rate).
la 23-02-2023 09:55 PM
Cam asta as fi vrut sa aflu. Ms pentru ajutor. Mie mi-au trimis notificarea asta la 2 luni de cand m-am portat la ei! De aia sunt si suparat! O sa fac o cerere la un sediu Orange, o sa trimit si mail , dupa care fac portare si daca imi vine factura cu penalizari o sa stiu cum sa actionez.
la 24-02-2023 12:03 PM
Nu am cerut rezilierea contractului, doar am portat. Doar sa te asptepti sa primesti contraoferta cu o zi inainte de portare (mie mi se oferise 3 abonamente la 4E cu nuelimitat minute si 70GB net fiecare, fara roaming, desi, la fidelizarea de anul trecut, era o conditie imperativa. Stiam ca 2 din 3 numere nu vor face consum si le puteam trage in jos resursele in "compensarea" accesului la roaming.
Totusi, trist ca se intampla cand nici cerneala nu s-a uscat...
la 24-02-2023 12:11 PM
Am inregistrat cerere de reziliere ca motiv modificari contractuale cu nr de inregistrare ieri si am primit mesaj ca o sa fie rezolvata in cel mult 30 zile. Am aplicat apoi pentru portare. Consider ca am facut mai mult decat necesar. Prost eu, cand am facut portarea am primit contraoferta red15 la 5€ fara perioada contractuala dar am crezut ca serviciile Orange o sa fie mai bune. Din pacate in zonele unde am umblat in ultimele 2 luni mai ales unde locuiesc s-au dovedit si mai slabe.
la 24-02-2023 02:14 PM
Oarecum situatie similara la sotie (a fost si ea pe Orange). Vodafone are semnal la ea la munca (interior) si sunt singurii. Are un nelimitat de 10E. Daca ar fi avut Digi semnal la interior... Oricum nu e consumatoare de net. Semnal sa aiba.
la 24-02-2023 07:46 AM
După 2 luni, deja ți-au majorat abonamentul. Ai luat si telefon la ei?
la 24-02-2023 07:59 AM
Nu, sim only
la 24-02-2023 08:54 AM
Portează-te linistit, nu ai nimic de plată.
la 24-02-2023 09:34 AM
De cand sunt pe Comunitate nu am vazut o prostie mai mare din partea portocalei !! ( si cine ma stie pe Comunitate stie ca am "tinut" mereu partea Orange) DAR cum ma sa majorezi abonamentul unui client care s a portat la tine de doua luni !!! Inteleg ca nu se poate face discriminare dar ! dar clientul asta a venit la tine prin portare si tu dupa 2 luni il arzi ! --- chiar echipa "management"Orange cu parere de rau nu gandeste ....
la 24-02-2023 09:49 AM
Cand am portat si am semnalat ca ceva nu e in regula cu ce se intampla dupa portare (cu o zi inainte de portarea efectiva), cred ca juridicul considera ca este acoperit. Poate o fi, dar nu cred ca e normal sa modifici dupa 60 de zile... In fine, fiecare actioneaza in consecinta, doar ca reclama negativa pe care o primesc pe alte forumuri publice nu stiu cat ii ajuta (sau macar sa ne spuna strategia pe care o au in "cincinal". Nu de alta, dar daca doar numarul de abonamente conteaza, nu si cati raman in retea, situatia nu va fi alba.
24-02-2023 04:36 PM - editat 24-02-2023 04:40 PM
Tocmai ce m-a sunat un prieten că i s-au majorat abonamentele portate pe oroc luna trecută.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor