la 17-01-2023 09:01 AM - editat ultima oară la 17-01-2023 09:05 AM de DanielaH
Buna! Din septembrie 2022, nu am mai primit nicio factura (fizica sau electronica) de la Telekom si nici nu am fost anuntata de eventuale schimbari de dupa mutarea aplicatiei in My Orange fix. Am incercat sa folosesc codul de abonat telekom in aplicatia orange si evident ca nu functioneaza (ar fi fost prea usor). Vreau sa mi vad soldul pentru internet+televiziune si costul abonamentului (foarte posibil sa se fi schimbat si sa nu stiu). Unde sun, ce fac?
multumesc anticipat!
la 17-01-2023 09:06 AM
Salutare! Creează cont My Orange Fix, utilizând tutorialul de mai jos.
la 18-01-2023 09:48 AM
@Simina28, ai reușit să-ți creezi un cont nou? Te-a ajutat răspunsul lui Razvan?
la 20-01-2023 12:07 AM
Buna seara,
Ma intereseaza subiectul in sensul ca: eu primesc periodic pe mobil sms-uri cum ca s-a emis factura (la inceput era de Telekom) acum de Orange Fix (suma,cod client) desi nr meu este cartela prepay Orange de cativa ani. Nu stiu unde trebuie sa anunt ,probabil este cineva care nu primeste instiintarea ca s-a emis factura cu termenul scadent
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor