la 26-12-2023 07:03 PM - editat ultima oară la 28-12-2023 10:45 AM de DanielaH
De doua luni nu îmi apar facturile pe My Orange. E-mail de la Orange primesc cum că s-a emis factura, dar nu o văd în My Orange, nici pe ecranul principal, nici la istoric. Am încercat deja ștergerea cache-ului în setări.
Ce aș putea face să apară factura?
la 26-12-2023 07:07 PM
Salutare!
Ai incercat și pe varianta laptop/ desktop ( web)?
Dacă nu ai făcut-o, te sfătuiesc să faci acest lucru.
Dacă te referi exclusiv la aplicație, încearcă să o dezinstalezi/ reinstalezi și vezi ce și cum.
Dacă nu reușești în niciun fel, te sfătuiesc să le scrii din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 26-12-2023 07:28 PM
la 26-12-2023 08:57 PM
Salut,
Mie imi suna un pic a problema pe cont…cu atat mai mult cu cat vorbim de servicii OROC.
Deci, in caz ca nu merge din versiunea de desktop, si nu se rezolva cu reinstalarea aplicatiei, cred ca va trebui sa raportezi problema prin mijloacele de contact de aici.
la 28-12-2023 10:47 AM
@Iulianab, ai încercat și cu alt browser? Apar facturile sau persistă situația? Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Te așteptăm să revii cu mai multe informații.
la 03-01-2024 09:54 AM
Mutumesc ptr raspunsuri si idei. Pe laptop o sa incerc alt browser. Pe telefon in aplicatie am reusit prin setari factura sa dau de o soluti pentru a vizualiza factura.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor