la 12-12-2023 10:19 AM - editat ultima oară la 12-12-2023 10:38 AM de DanielaH
Cod abonat R4053001475721. Am un abonament tv de 5 euro lunar. Ultima factura e de 39 lei. Din factura nu reusesc sa inteleg de ce asa mult. Locuiesc in italia si nu reusesc sa apelez numarul de asistenta. In chat nu ma poate ajuta nici un operator pentru ca abonamentul meu face parte de o alta ramura orange telecomunicati. Ambi operatori cu care am vorbit in chat au facut o solicitare dar pana acum nu am fost contactat. Din pacate am doar un numar italian 0039xxxxxxxxxx. Daca nu ma ajuta cineva sa inteleg factura, voi intrerupe platile. Multumesc celor c'è ma vor ajuta.
14-12-2023 01:39 PM - editat 14-12-2023 01:48 PM
Din cate vad in factura, ai 2 abonamente, unul pt serviciile TV, in care ai si un cont de HBO, care nu e gratuit, iar altul e pt un serviciu online, Orange TV Connect, gratuit. De acolo totalul de 39 de lei.
12-12-2023 10:25 AM - editat 12-12-2023 10:29 AM
Salut,
Pentru apel call center, poti suna (in timpul programului) la: +4 0374 300 300 (din orice retea).
De asemenea, trebuie sa stii ca intre timp s-au marit abonamentele cu cate 1 euro/serviciu. Deci, nu stiu cat era inainte, dar daca acum e cu 1 euro mai mult la fiecare serviciu (voce/internet/TV), cel mai probabil de acolo e. A fost trimisa si o notificare. Pe mail pentru unii clienti, pe a doua pagina a facturii pentru altii. Deci, verifica eventual si facturile mai vechi, fara marire, in caz ca ai o notificare acolo.
Numarul de telefon din pacate nu ne ajuta intrucat suntem, in mare parte, clienti Orange, nu suport Orange. Si nu e o idee foarte buna sa pui date personale intr-un spatiu public.
la 12-12-2023 10:47 AM
Multumesc pentru raspuns. Am incercat sa apelez nr. 0040374300300 dar nu este apelabil. Cade legatura inainte de a incepe sa sune. Problema fatturi e ca factureaza hbo cand ar trebui da fie inclus. In principiu vine scontat, dar cand se face totalul vine ajuns
12-12-2023 10:58 AM - editat 12-12-2023 11:01 AM
Salut,
in cazul asta, problema e si mai simpla. HBO a fost activat promotional, si pe o perioada limitata de timp, pe abonament. Cand expira acea perioada, se adauga la costul facturii. Dar ar trebui sa poti dezactiva plata pe factura din contul tau HBO. 🙂 Teoretic si din My Orange. Dar cred ca cel mai sigur din contul HBO. In felul asta, HBO-ul nu mai face cerere catre Orange sa te taxeze. De asemenea, daca vrei sa pastrezi contul HBO, poti sa-l platesti in continuare cu un card de debit/credit.
la 12-12-2023 02:48 PM
Salutare!
Verifica in contract fiecare serviciu cum apare in factura (ca pret). Daca ai avut promotii (HBO gratuit pentru 6-12 luni) si ai iesit din perioada respectiva, nu va mai fi redus (sconto).
O alta problema: cine foloseste serviciile in tara? Din moment ce numarul tau de Italia nu poate suna, inseamna ca ai o restrictie pe numarul respectiv numarul +40374300300 este standard numar de fix al Orange.
la 12-12-2023 10:50 AM
Așa este. La Telekom, ulterior Orange Romania Comunication, au fost 4 măriri succesive, astfel că abonamentul de 5 Euro costă acum 39 lei cu perspectivă de creștere. Eu am portat înapoi la Telekom Mobile și pentru abonamentul de 5 Euro plătesc în primul an 15 lei, ulterior 25 lei. În plus viteza la date mobile este de 140 Mb/s download față de 0.7 Mb/s la Orange. Sunt conștient că și aici, după 2 ani se vor mări abonamentele și atunci urmează „țopăiala„ adică 2 ani la Vodafone, 2 la Digi, 2 la Orange, iar la Telekom și tot așa. Toți operatorii sunt focusați pe atragerea de abonați noi, nu pe fidelizarea celor existenți. Atunci acționăm și noi în consecință. Ne adaptăm.
la 12-12-2023 11:10 AM
@Claudiu32: Dacă poți și ai acces, recitește contractul pentru a vedea pe ce perioadă a fost HBO oferit cu discount (inclus în abonament). de altfel, dacă nu mai este redus și nu ai nevoie de el, poți face o solicitare către ”suport clienți” pentru renunțarea la acea opțiune.
la 12-12-2023 11:26 AM
Platesti cumva o chirie pt echipamente?
Daca nu mai platesti, ramai fara acces la servicii.
la 12-12-2023 02:32 PM
Bună, Claudia!
Pe scurt pot să îți spun așa: au avut loc anul acesta sau anul trecut majorări de câte un euro/ serviciu și ești taxată pentru HBO ( care a fost gratuit promoțional 6 sau 12 luni).
Cam asta este situația!
Poți să îi contactezi din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 14-12-2023 09:06 AM
@Claudiu32, ai reușit să iei legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?
la 14-12-2023 01:01 PM
Nu poti atasa aici anexa facturii? Desigur, elimina sau ascunde cumva informatiile personale, precum nume, adresa si numar de telefon
la 14-12-2023 01:22 PM
14-12-2023 01:39 PM - editat 14-12-2023 01:48 PM
Din cate vad in factura, ai 2 abonamente, unul pt serviciile TV, in care ai si un cont de HBO, care nu e gratuit, iar altul e pt un serviciu online, Orange TV Connect, gratuit. De acolo totalul de 39 de lei.
la 14-12-2023 01:41 PM
Din factura eu inteleg ca hbo vine scontat in totalitate
la 14-12-2023 01:45 PM
Reducerea la HBO o ai doar pe abonamentul de Orange TV Connect. Pe abonamentul de servicii de televiziune, ai reducere doar pt chiria echipamentelor, HBO e cu plata.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor