la 06-12-2022 01:23 PM - editat ultima oară la 06-12-2022 02:40 PM de DanielaH
Am activat optiunea VOYO astazi , la profil imi arata ca optiunea este activata dar nu ma pot conecta la VOYO, imi da eroare de conectare ca si cum datele de conectare nu sunt corecte. Ceva ajutor in privinta asta !? Multumesc
06-12-2022 01:45 PM - editat 06-12-2022 01:46 PM
Salut Florin,
Login-ul l-ai facut cu datele de Orange Romania Communications/Orange Romania sau ti-ai creat cont separat?
Daca intri de aici, si selectezi provider-ul pentru cazul tau (ORO/OROC) primesti eroare? Daca da, poti atasa un screenshot?
la 06-12-2022 02:09 PM
06-12-2022 02:37 PM - editat 06-12-2022 02:40 PM
Ok... Ce se intampla daca te loghezi de aici?
De asemenea, din aplicatia My Orange (nu My Orange Fix), pe sectiunea de Orange Romania Communications, te poti loga fara probleme?
la 06-12-2022 02:50 PM
Multumesc de ajutor am incercat tot dar din pacate nici o varianta nu merge. Nu imi ramane decat sa-i contactez pe cei de la orange sa vad ce solutii mi-ar putea da pentru a accesa VOYO.
06-12-2022 02:57 PM - editat 06-12-2022 02:58 PM
Pai...stai asa. Daca nu-ti merge login-ul nici normal, din aplicatie, sau de pe orange.ro...problema e pe cont. De cand nu te-ai mai logat in My Orange pentru contul tau OROC? Pentru ca incepand cu 30 Septebrie, s-au produs niste modificari. Mai multe detali in sensul asta aici.
Uita-te un pic peste link-ul de mai sus, si vezi daca nu cumva trebuie sa-ti refaci intai contul pentru My Orange (sectiunea pentru Orange Romania Communications), dupa care sa incerci sa ate loghezi pe Voyo.
Doar o idee, binenteles. 🙂
la 09-12-2022 01:57 AM
Am rezolvat într-un fel sa spunem. Am sunat la serviciu clienți, de acolo mi-au resetat parola si alias-ul si tot nu a mers. Dupa care a spus ca va înainta aceste deranjament la alte persoane si ma vor contacta. In acest moment ma pot loga la voyo doar pe un browser(Google sau Firefox), pe aplicatia voyo imi da tot ,,login failed". Nu pot înțelege de ce pe browser ma pot loga si pe aplicație nu 🤔🤔🤔🤔
la 09-12-2022 09:01 AM
Aha. E bine de stiut! Si ma bucur ca ai rezolvat (chiar daca doar partial) problema. 🙂
la 09-12-2022 08:46 AM
Salut, @Florin73! Mulțumim pentru feedback.
Într-adevăr, logarea pe web funcționează în acest moment. Pe aplicația mobilă încă se lucrează la remedierea situației.
la 12-03-2023 10:47 PM
Salut! Si eu am aceeasi problema, nu imi pot accesa contul de VOYO de pe aplicatia mobila, ci doar dintr-un browser.
la 02-10-2023 04:20 PM
Și eu am aceeași problema și am încercat sa activez din orange tv și îmi da eroare
02-10-2023 04:22 PM - editat 02-10-2023 04:23 PM
Din nou, ar fi foarte util sa stim ce eroare se primeste. Aceeasi ca in topicul initial? Alta? Sunt detalii destul de importante.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor