anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament telefon fix de 10 zile Drumul Taberei

Rosie
Începător

Bună seara,

Linia telefonică fixa (fostă Telekom) a mamei mele nu funcționeaza de 10 zile, datorita unui server defect din centrala Drumul Taberei.

In aceeasi situatie de afla si alti vecini, marea majoritate persoane de peste 75-80 ani, cu probleme cronice de sănătate, care nu au telefon mobil si care depind de telefonul fix atât pentru a tine legatura cu familia dar mai ales in situatii de urgenta (ambulanță etc).

Am sunat în mod repetat la serviciul clienti, dar raspunsurile au fost aceleasi de fiecare data, 'se lucreaza la remediere', 'puteti face o reclamație la Comercial'.

Este inadmisibil ca în 2022 repararea unui server sa dureze 10 zile.

Acesti bătrâni sunt in pericol fără acces la telefon!!

Cu cine pot să vorbesc ca să se urgenteze remedierea acestui deranjament?

 

 

14 Răspunsuri 14

FLo1
#StarMember

@Rosie: Bun venit în Comunitate. Situația este cunoscută, mai ales sesizând-o și aici, însă termenul de remediere poate depunde și de slți factori. Poți eventual reveni la 300 sau chat Djingo solicitând un nou status la reclamația cu numărul...... plasată de tine. Succes.

Din pacate cei de la Djingo nu au acces la serviciile fostului Telekom

@Blue12: Nu știu care mai este speranța voastră, a celor portați din Telekom,  dar mesajul în orice situație de "preluare" este unic: nu poți trăi nici în trecut, nici din amintiri și nici cu speranțe. E timpul de mers mai departe, acceptând o ofertă proprie operatorului care convine fiecăruia.

Inclusiv la bănci, când este preluată (cumpărată) altă bancă mai mică: minoritarii după un an sunt obligați să accepte pachete proprii, nu cele care erau cândva la vechiul partener.....

Nu vad ce legătură are preluarea cu rezolvarea dernajamentului.

@Rosie: Vei înțelege....când pe numărul de fix nu va scrie OROCom. Ca să gestionezi o problemă, un defect în rețea nu este suficient ca IT-istul să stea la butoane, cu o cască audio+microfon pe cap. Dar are apă Dâmbovița...

Multumesc pentru filozofie dar la momentul acesta am nevoie de sfaturi practice pentru soluționarea problemei curente.

@Rosie: "Soluții"?? Simplu. La o așa indiferență, comunicare și termen de reparare eu mă portam de muuuult timp. Dar dacă mai tragi speranțe ca trabantul să ruleze la Formula1.... e decizia ta, banii tăi. Succes.

Multumesc pentru comentarii, 'solutiile' oferite de tine nu ajuta.

Cred că e timpul să te retragi din acest post.

Nu inteleg la ce te referi. Eu oricum am prelungit contractul cu OROC, deci am acceptat deja pachetul Orange.

@Blue12: Scrie eu codificat, dar loganul e tot dacie, nu Renault. OROC nu e Telekom-ul pe care-l aveai cândva, iar Orange avea telefonie fixă cu mult înaintea acestei tranzacții. Tot nu ai înțeles, așa-i? Renunț....la a mai explica pe acest topic.

Multumesc de raspuns.

300 este apelabil doar in reteaua Orange, deci mama nu poate suna intrucat fixul nu merge.

Eu sun din 2 in 2 zile la serviciul clienti 0374 300 300 dar asa cum am precizat n-am primit nicio actualizare concretă, doar 'se lucrează'.

Asta fac de aproape 2 saptamani.

@Rosie: Ai grijă să nu ajungeți de la "se lucrează" la varianta "te lucrează".

Adică??

@Rosie: purtatul cu.... zăhărelul. Dacă se întinde povestea, de Crăciun nu veți avea telefon fix. Din păcate.