la 21-04-2023 03:40 PM - editat ultima oară la 21-04-2023 03:42 PM de DanielaH
De ce nu-mi apare în aplicația Orange perioada contractuală? Nu am reușit să o găsesc nicăieri.
la 21-04-2023 04:13 PM
Salut,
In aplicatie nu pare sa fie, intr-adevar.
Dar poti vedea informatiile astea din versiunea de web, cu un click aici.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit!
la 21-04-2023 04:13 PM
Salut,
In aplicatie nu pare sa fie, intr-adevar.
Dar poti vedea informatiile astea din versiunea de web, cu un click aici.
Mult succes! Sa ne spui daca ai reusit!
la 21-04-2023 04:49 PM
la 21-04-2023 04:50 PM
Am uitat să specific că contractul inițial a fost făcut cu Telekom
la 21-04-2023 04:55 PM
Aaa, am inteles.
In cazul asta, tot ce pot sa-ti propun este sa incerci sa iei legatura cu un consultant la numarul 300 (din ORO sau OROC) sau 0374 300 300 (din orice retea), sau printr-un mesaj din sectiunea de Contact, si vezi daca reusesti asa.
la 21-04-2023 05:02 PM
Bine, mulțumesc foarte mult pentru ajutor
la 22-04-2023 03:45 AM
Apare .Click in aplicație pe tarife și opțiuni.
Apar trei subramuri .Una e contract și acolo găsești .
la 04-05-2023 05:08 PM
@Marinel118, este posibil să nu mai ai perioadă contractuală? Dacă așa este, atunci informația nu apare in My Orange. Uite aici mai multe detalii.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor