Simplu. Nu e portare. O parte dintre serviciile Telekom au devenit ale Orange Romania Communications (entitate diferita de Orange Romania), dupa achizitia lor de acum cateva luni. Ca atare, toti clientii existenti, care aveau pachete cu internet/tv si mobil, au fost migrati automat la Orange Romania Communications.
Da, fara sa fie intrebati, pentru ca decizia de cumparare/vanzare este a conducerii, nu a clientilor. Nu prea avea nicio relevanta feedback-ul clientilor in cazul asta. In momentul in care se intampla achizitii de genul asta, inseamna ca firma are probleme mult mai mari decat nemultumirea clientilor. Sunt sigur ca nici pe angajatii Telekom nu i-a intrebat nimeni daca vor sa fie cumparati de Orange Romania Communications. Dar asta e situatia. Si asta se intampla in cazul achizitiilor de genul asta.
Cu factura nu mi-e foarte clar la ce te referi. Te-ai portat la Telekom (partea de servicii mobile presupun), si ai primit factura de la Orange Romania Communications? Paaai...presupunand ca portarea s-a finalizat cu succes, banuiesc ca factura e pentru perioada in care ai fost client ORC.
Client Orange