anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum dau de un operator uman?

NicoLeta181
Începător

Buna ziua! nu detin abonament Orange.am doar o plata lunara "chirie echipamente" despre care as vrea sa aflu mai multe detalii- vreau sa aflu conditiile acelui contract in baza caruia platesc lunar, si de ce s-a dublat brusc suma lunara in iunie 2023. avand in vedere ca nu ma pot deplasa personal la un magazin (picior rupt) cum pot comunica direct cu cineva sa imi dea informatiile? numerele de pe site duc doar la roboti,chatbotul imi spune azi de 10 ori ca sa apelez aceleasi numere ca nu au operator disponibil, pe facebook primesc raspunsuri vagi despre aceleasi numere de telefon care nu duc la un operator uman.

19 Răspunsuri 19

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Nu știu ce să zic, mie la alții mi-au dat 3 luni. Să sperăm că va veni repede!

arsradu
#StarMember

Acea plata lunara e de pe o factura, nu? Daca da, tot pe factura ar trebui sa exista si un cod de abonat. De asemenea, poti folosi una dintre facturile mai vechi pentru comparație.

Esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)? De asemenea, daca esti titular de contract, ar trebui sa ai deja o copie (cu toate conditiile) in posesia ta. Inteleg ca nu-l mai ai?

Pentru operator, daca esti clienta OROC (cum banuiesc ca esti), nu ai acces la chat-ul Djingo. Iar cu apel telefonic....te mananca sfintii pana ajungi sa vorbesti cu un consultant uman. Pentru ca, aparent, se merge pe premiza: daca la altii se poate, se poate si la noi. Daca la altii e aproape imposibil sa vorbesti cu un consultant uman, la noi de ce ar fi mai simplu? Si daca se poate, de ce sa nu complicam lucrurile inutil, nu? Aparent operatorii umani au devenit o raritate. Si e trist ca s-a ajuns aici, dar...asta e realitatea.

Pe mail ti se va raspunde, cel mai probabil, dupa foarte mult timp. Nu mi-as pune speranta in acel raspuns.

Deci, cel mai simplu te descurci singura.

Ai un cont My Orange (fara Fix)? Daca nu, poti creea unul, astfel incat sa ai acces la cont. De asemenea, daca primesti facturile pentru acel abonament, ar trebui sa poti verifica ce anume s-a modificat intre penultima factura si cea actuala.

Ma gandesc ca exista totusi un contract de servicii fixe, iar pentru acele echipamente, se plateste chirie lunara. Problema este acea chirie sau valoarea totala de plata? Pentru ca, daca e valoarea totala de plata, e posibil sa fie din cauza unor mariri care s-au facut in ultima vreme. Din cate stiu, au fost anunțate pe mail (cel putin asa au fost anuntati unii dintre clienti), sau pe factura precedenta. Deci...primul pas este verificarea facturilor.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Nicoleta, bun venit în Comunitate!

În primul rând, înțeleg că ești client Orange Romania Communications, corect? Ai servicii fixe (Internet și TV) active sau au fost închise (reziliate)? Despre ce fel de echipament este vorba?

În al doilea rând, pentru a putea clarifica mai bine situația, te rugăm să atașezi aici o captură de ecran cu factura.

Mulțumim anticipat pentru detalii.

multumesc, pana la urma am primit informatiile cautate pe email, in urma folosirii linkului de support. totusi raman extrem de deranjata de inutilitatea serviciilor telefonice,la care nu poti gasi decat raspunsuri generice de robot. ma bucur ca am reusit sa inchid contractul definitiv, este lipsa de respect fata de clienti sa gaseasca atat de greu ajutor din partea unei firme

delfinas
#StarMember

Nicoleta,tu primesti vreo factura pt acea "chirie echipamente"? Daca da, poti compara o factura veche cu una noua? Cat plateai inainte si cat trebuie sa platesti acum?