la 22-03-2023 05:32 PM
Buna Ziua,
Am primit confirmarea privind rezilierea contractului, prin SMS, dar nu am primit confirmarea ridicarii echipamentelor aferente (cost suportat de mine (29 RON)), asa cum am convenit in timpul discutiei telefonice cu persoana de la Orange care m-a contactat dupa ce am depus cererea de reziliere. Unde sa ma adresez pentru a avea confirmarea ca echipamentele vor fi ridicate de Orange sau altcineva autorizat Orange, asa cum am convenit telefonic? Va multumesc anticipat.
23-03-2023 08:38 AM - editat 23-03-2023 08:40 AM
@atze1964, ești client Orange sau Orange Romania Communications?
Dacă serviciile sunt de la Orange Romania Communications, vei fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru ridicarea echipamentele de la locatie.
Dacă ești client Orange va trebui să predai echipamentele într-un Orange Shop.
Uite aici mai multe detalii.
la 22-03-2023 07:26 PM
Salutare!
Dacă ai servicii Orange Romania Communications, le poți scrie aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Iar dacă ai de la Orange Romania, le poți scrie aici:
https://www.orange.ro/contact/
Sigur, poți să îi și suni la 300 sau 0374300300, apoi să alegi o variantă de a intra în legătură cu un consultant ( 1-1-1-0 sau altceva), dar e mai bine să le scrii, pentru că vei avea și un număr de înregistrare și un răspuns scris sau te vor contacta.
Baftă!
23-03-2023 08:38 AM - editat 23-03-2023 08:40 AM
@atze1964, ești client Orange sau Orange Romania Communications?
Dacă serviciile sunt de la Orange Romania Communications, vei fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru ridicarea echipamentele de la locatie.
Dacă ești client Orange va trebui să predai echipamentele într-un Orange Shop.
Uite aici mai multe detalii.
la 21-04-2023 05:22 PM
Pt returnare ai termen 5 zile ,iar magazinul Orange Shop este închis temporar ,nu se știe pana când. Sunt di n Constanta
la 19-06-2023 05:43 PM
Buna Ziua,
Povestea continua!!!!
Dupa ce am fost vizitat de echipa Orange care a ridicat echipamentele (dupa 15 aprilie) si in luna mai o persoana a sunat pentru a confirma ca am predat echipamentele, am primit ultima factura in care se specifica faptul ca trebuie sa platesc contravaloarea echipamentelor. Cum trebuie sa procedez? Unde trebuie sa apelez pentru a clarifica situatia?
la 20-06-2023 02:06 PM
Salut, @atze1964!
Dacă ai predat echipamentele, n-ar trebui să fie probleme, pe următoarea factură ar trebui să regăsești suma cu minus.
Dacă vrei să verificăm și noi situația cu colegii de la Orange Romania Communications, te rugăm să ne trimiți codul de abonat în mesaj privat. Mulțumim.
la 20-06-2023 05:03 PM
Multumesc! (Aveti un PM)
la 03-07-2023 06:02 PM
Telenovela continua....
Telenovela continua!!!!!! .... Am primit un SMS prin care mi se solicita sa platesc ... urgent restanta de 39.73 roni, pentru a evita avansarea procedurii de recuperare!!!!. Mai mult nu mai pot intra pe site sa vad factura (-rile). Ce reprezinta aceasta suma? (contravaloarea ridicarii echipamentelor a fost inclusa in factura lunii mai din cate-mi amintesc).
la 03-07-2023 06:26 PM
este de la 0374507575 Veraltis!!! pentru contractul 40454312048928 (sunt cumva recuperatorii?!!!!!!!)
la 06-07-2023 09:29 AM
@atze1964, am luat legătura cu colegii noștri și ne-au confirmat că situația a fost rezolvată, iar factura va fi "ajustată".
la 06-07-2023 10:34 AM
Eu nu mai cred, si apoi nici nu mai pot vizualiza facturile. Dar problema cu lichidatorii (0374507575 Veraltis!!!) cine o rezolva?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor