anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Confirmarea ca echipamentele vor fi ridicate de Orange sau altcineva autorizat de Orange!

atze1964
Junior

Buna Ziua,

Am primit confirmarea privind rezilierea contractului, prin SMS, dar nu am primit confirmarea ridicarii echipamentelor aferente (cost suportat de mine (29 RON)), asa cum am convenit in timpul discutiei telefonice cu persoana de la Orange care m-a contactat dupa ce am depus cererea de reziliere. Unde sa ma adresez pentru a avea confirmarea ca echipamentele vor fi ridicate de Orange sau altcineva autorizat Orange, asa cum am convenit telefonic? Va multumesc anticipat.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@atze1964, ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Dacă serviciile sunt de la Orange Romania Communications, vei fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru ridicarea echipamentele de la locatie.

Dacă ești client Orange va trebui să predai echipamentele într-un Orange Shop.

Uite aici mai multe detalii.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă ai servicii Orange Romania Communications, le poți scrie aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Iar dacă ai de la Orange Romania, le poți scrie aici:

https://www.orange.ro/contact/

 Sigur, poți să îi și suni la 300 sau 0374300300, apoi să alegi o variantă de a intra în legătură cu un consultant ( 1-1-1-0 sau altceva), dar e mai bine să le scrii, pentru că vei avea și un număr de înregistrare și un răspuns scris sau te vor contacta.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@atze1964, ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Dacă serviciile sunt de la Orange Romania Communications, vei fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru ridicarea echipamentele de la locatie.

Dacă ești client Orange va trebui să predai echipamentele într-un Orange Shop.

Uite aici mai multe detalii.

Pt returnare ai termen 5 zile ,iar magazinul Orange Shop este închis temporar ,nu se știe pana când. Sunt di n Constanta

atze1964
Junior

Buna Ziua,

Povestea continua!!!!

Dupa ce am fost vizitat de echipa Orange care a ridicat echipamentele (dupa 15 aprilie) si in luna mai o persoana a sunat pentru a confirma ca am predat echipamentele, am primit ultima factura in care se specifica faptul ca trebuie sa platesc contravaloarea echipamentelor. Cum trebuie sa procedez? Unde trebuie sa apelez pentru a clarifica situatia?

 

Salut, @atze1964!

Dacă ai predat echipamentele, n-ar trebui să fie probleme, pe următoarea factură ar trebui să regăsești suma cu minus.

Dacă vrei să verificăm și noi situația cu colegii de la Orange Romania Communications, te rugăm să ne trimiți codul de abonat în mesaj privat. Mulțumim.

atze1964
Junior

Multumesc! (Aveti un PM)

atze1964
Junior

Telenovela continua....

Telenovela continua!!!!!! .... Am primit un SMS prin care mi se solicita sa platesc ... urgent restanta de 39.73 roni, pentru a evita avansarea procedurii de recuperare!!!!. Mai mult nu mai pot intra pe site sa vad factura (-rile). Ce reprezinta aceasta suma? (contravaloarea ridicarii echipamentelor a fost inclusa in factura lunii mai din cate-mi amintesc). 

atze1964
Junior

 

este de la 0374507575 Veraltis!!! pentru contractul 40454312048928 (sunt cumva recuperatorii?!!!!!!!)

DanielaH
Moderator

@atze1964, am luat legătura cu colegii noștri și ne-au confirmat că situația a fost rezolvată, iar factura va fi "ajustată".

atze1964
Junior

Eu nu mai cred, si apoi nici nu mai pot vizualiza facturile. Dar problema cu lichidatorii (0374507575 Veraltis!!!) cine o rezolva?