la 29-03-2024 12:15 PM
la 29-03-2024 12:23 PM
Daca ai contractul, iei datele de acolo, macar aproximativ. Daca nu, adu-ti aminte macar anul, chiar luna...
la 29-03-2024 12:38 PM
Pentru un contract mai nou, regăsești datele în procesul verbal de montare / instalare. Dacă este mai vechi de 2 ani, poți scrie cu aproximație anul (apare inclusiv în MyOrange).
29-03-2024 12:43 PM - editat 29-03-2024 12:47 PM
Salutare!
Legat de ce dorești să completezi această cerere? Dă mai multe detalii! Mulțumesc!
Dacă vrei să reziliezi un contract Orange Romania Communications, ai aici un topic ajutător:
https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/cum-pot-rezilia-un-contract-telekom-preluat-de...
Baftă!
la 29-03-2024 01:00 PM
Doresc sa reziliez noul contract care mi la trimis ,cu care eu nu am fost de acord și nu l am cerut .
29-03-2024 01:08 PM - editat 29-03-2024 01:16 PM
Le scrii din secțiunea Contact, cum ți-am spus ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Mai ai și aici un alt topic:
Simplu și clar!
la 29-03-2024 01:14 PM
Am vb cu ei pe chat ,au trimis marire servici și am cerut renunțare la tel fix ..mi a spus ca ma suna și ca cererea de reziliere se realizează în 30 de zile ,nu ma sunat ,după o luna am vb cu ei chat și au spus ca ziua următoare se rezolva cererea ...ziua următoare au deschis o solicitare nu stiu ce și cum am vb cu ei la tel si am spus ca nu vreau contract nou ci doar renunțarea la fix ...seara am primit contract nou cu serviciu de telefonie fixa în el ...
29-03-2024 01:15 PM - editat 29-03-2024 01:17 PM
Fă-le sesizare, nu vorbe pe chat, asta îți spun! Ai și numărul de înregistrare imediat pe email. Așa, pe chat sau la telefon, nu prea ai dovezi.
la 29-03-2024 01:23 PM
La ce adresa sa trimit sesizarea?
29-03-2024 01:26 PM - editat 29-03-2024 01:26 PM
Am zis, de aici, mai jos, scrie Trimite-ne un mesaj:
29-03-2024 03:04 PM - editat 29-03-2024 03:07 PM
Buna
Poți să îi contactezi tot prin chat deoarece mesajele nu se șterg și reprezintă dovada celor spuse de tine.
Nu trebuie să aștepți să te sune ei tu trebuie sa insiști "asta e procedura furnizorului"(nu prea are interes să închidă contractul).
Eu prefer sa ii contactez telefonic la 300 după care trimit un mail prin formularul de contact.
O zi buna!
la 01-04-2024 03:55 PM
@Daniel77, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor