
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 12:13 PM
Soacra mea a primit saptamana trecuta prin posta un contract nou si un telefon orange. Nu a acceptat niciodata acest contract. Nici nu a fost contactata in niciun fel.
In oferta primita in curier este specificat ca retragerea se poate face prin mail la adresa info@orange.fix.ro
Aceasta adresa nu functioneaza (mailer deamon cum ca domeniul nu exista).
La nr de telefon 300 si 0374 300 300 imposibil de ajuns la un operator fiindca nr de telefon primit este...surpriza, inca ne-activat.
Pentru returul prin curier, curierul cere un nr de 16 digiti, comunicat de orange in urma procedurii de retur. Deci, din nou, metoda nu poate fi folosita fiindca Orange este de ne-contactat.
N-as vrea sa cred ca orange apeleaza la practici abuzive, tertipuri etc.... asa ca va rog sa-mi comunicati procedura clara si functionala pentru retragerea din abonamentul pe care nu l-a acceptat si pt care nu i-a fost cerut acordul in niciun fel. De asemenea, procedura pentru returul telefonului primit.
Multumesc !
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-04-2022 01:25 PM - editat 01-06-2024 11:10 AM
Update 01.06.2024 (DanielaH, Moderator)
Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 12:42 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 12:50 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 12:58 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-04-2022 01:25 PM - editat 01-06-2024 11:10 AM
Update 01.06.2024 (DanielaH, Moderator)
Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2022 01:50 PM
