la 08-10-2022 03:59 PM
Nu îmi pot accesa vechea factura Telekom și să o plătesc.
la 08-10-2022 04:09 PM
Salutare! Te-ai logat cu vechiul cont My Orange Fix în aplicatia My Orange, după ce, în prealabil ai facut update la aplicație după 30 septembrie?
la 08-10-2022 05:06 PM
Salut Catalin,
Bine ai venit in Comunitate!
Arunca, te rog, o privire aici.
Cel mai probabil vei avea nevoie de un cont nou, din aplicatia My Orange. My Orange Fix nu se mai foloseste.
Ai mai multe
la 10-10-2022 11:58 AM
@popacatalin ai reușit să accesezi aplicația?
la 13-10-2022 11:48 AM
Poti vedea detaliile despre factura si prin apel la 300, ramura 1, sau la *100#. Dupa ce aflii cat ai de platit, poti efectua o plata cu un cod de bare al unei facturi vechi. De asemenea, poti plati din MyOrange sau poti opta sa primesti factura pe email, tot din MyOrange sau intr-un Orange Store
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor