anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange WebSite - nu pot adăuga numărul nou în contul online

An_other1
Junior

Am avut recent o mulțime de probleme cu Orange, după ce au decis să-mi înlocuiască conexiunea la Internet fix cu Fibră optică. Noua Fiber este bună, dar am constatat că era imposibil să contactez Orange pentru a rezolva problemele.
De câțiva ani nu pot contacta Orange pe #300, deoarece nu îmi recunosc CNP/Cod Abonament sau orice altceva, așa că apelul este încheiat. Am încercat fără succes de multe ori să rezolv această problemă, dar este imposibil.
Acum am un nou număr de abonament pentru conexiunea mea Fiber - dar nu pot adăuga acest cont în contul meu online, așa că îl pot plăti.
Pot introduce codul abonamentului, apoi îmi cere parola Orange Thank You. Nicăieri nu se explică că acestea sunt ultimele 6 cifre ale numărului meu CNP - mi s-a spus asta de un prieten. Apoi introdu ultimele 6 cifre, apăs pe „Validare” - și rămâne acolo pentru totdeauna - și nu pot suna la numărul 300 pentru a întreba de ce.
În opinia mea, software-ul pentru site-ul online Orange este un gunoi - nu este clar, nu există îndrumări sau informații și o mare parte din el pur și simplu nu funcționează - totuși Orange este bucuros să-l lase așa.
Încă o dată trebuie să subliniez că Orange deține monopol în România pentru unele servicii și, ca urmare, serviciul lor este extrem de prost.

16 Răspunsuri 16

Bună, ArsRadu,

Parola ThankYou este așa cum spuneți - vine din Buletinul Român - nu CNP așa cum par să creadă unii oameni - inclusiv magazinul nostru local Orange! - dar acum știu dacă (puteți) contacta Orange, vă vor lăsa să vă definiți propria parolă de 6 cifre, ceea ce am reușit să fac, așa că este o problemă (eventual) rezolvată.

A putea contacta numărul #300 este o altă problemă. Nu cred că are vreo legătură cu a fi român sau nu. Am un cont la Orange de mulți ani, iar în primii ani am putut folosi #300 fără probleme. La urma urmei, toate lucrurile lor de vânzări sunt prin #300. Am un numar CNP - nu as putea locui legal in Romania fara unul, sau sa am un cont bancar ca sa pot plati facturile Orange. Una dintre opțiunile de identificare atunci când sunați la #300 este să le dau un număr CNP, sau un cod de client - pe care îl am și eu - este imprimat clar pe contract, care mă sfătuiește și să sun la #300 pentru ajutor.

Totul a funcționat bine până acum aproximativ 2 ani, când a început să-mi respingă atât CNP-ul, cât și codul de client. Acest lucru a început (credem noi), când ne-am mutat la o nouă adresă, care poate avea ceva de-a face cu asta. De atunci am încercat fără succes să aflu de ce. De asemenea, se pare că Orange a preluat RomTelekom (Deutsch Telekom?), care poate fi și un motiv.

Am scris acum lui Orange pentru a încerca să rezolv această problemă, pentru că literalmente tot ceea ce vine de la Orange te trimite la #300 dacă ai nevoie de ajutor. Nu pot să nu simt că problemele pe care le-am avut nu s-ar fi întâmplat niciodată dacă am fi putut să sunăm la numărul 300.

Dacă primesc un răspuns la asta, îl voi posta aici.

Salutări.

Da, Orange a preluat partea de servicii fixe de la Telekom Romania Communications SA, transformandu-l in Orange Romania Communication SA, institutie momentan diferita de Orange Romania SA. Se preconizeaza ca cele doua se vor uni anul acesta intr-una singura. Toata lumea asteapta cu nerabdare lucrul asta. 🙂

In ceea ce priveste numarul 300, da, e foarte ciudat intr-adevar... Si tind sa cred ca ceva s-a schimbat in ultimii ani. Fie pe partea de apel la numarul 300, fie pe partea de baze de date. Sau poate chiar amandoua. Migrarea de la Telekom Romania (fostul Romtelecom) la Orange, a cauzat destul de multe probleme, si e posibil ca asta sa fie una dintre ele.

Oricum, daca afli ceva, as fi foarte curios ce anume s-a intamplat. 🙂

Multumesc frumos de raspuns!

Client Orange