anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Zona Crepusculara Orange

vivisectie
Începător

M-au sunat Orange acum doua săptămâni. Mi-au comunicat ca updatează netul, după care am vb putin și am căzut de comun accord sa mi se schimbe abonamentul meu de net și de telefon fix în unul cu net și TV. Se vedea în app aceasta updatare. Au trecut deja doua săptămâni întru acum ca să vad ce se întâmplă, de ce nu apar Orange ca să îmi monteze cablul TV și noul internet și spre stupoarea mea a dispărut cu totul noul abonament pending. Sunt curios dacă asta este ceva firesc pentru Orange. Pentru ca eu stau ca boul și aștept și am anunțat și la serviciu ca dacă vin cei de la Orange îmi voi lua liber. Ma simt ca într-un episod din Catfish, in care eu sunt Catfished pe banii și pe timpul meu de Orange. Unde pot afla și eu care este situația? Mai vin, nu mai vin, îl mai montează, nu îl mai montează, etc. So much suspans so little time. 

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut!

Din pacate, noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienți ca și tine. Nu putem vedea ce s-a întâmplat pe cont sau când ar trebui sa vina echipa (daca mai vine). Pentru asta, va trebui sa iei legătura cu un consultant la numărul 300 (sau 0374 300 300 din prune rețea) sau pe chat-ul Djingo, si sa ceri un status actualizat al acelei instalari.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Da, sună după ora 8.00 la 300, apoi formează 1-1-1-0 și după ce te identifică Gia cu ultimele 6 cifre din CNP, intră în legătură cu ei și vezi ce spun.

Baftă!

vivisectie
Începător

Vă mulțumesc sincer pentru ajutor. O sa ii sun cât de curând. Sa aveți un weekend frumos și vă mulțumesc pentru ajutor. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Doamne ajută!

Cu placere! Si...sa fie cu noroc! 🙂

Iti inteleg frustrarea, sincer. Si as vrea sa te putem ajuta mai mult. Dar...asta e tot ce putem face in conditiile date.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@vivisectie, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?