la 16-09-2025 06:58 PM
Buna ziua,
Locuiesc in Giroc, jud. Timis
Am serviciile fixe de la Orange, TV si internet.
Uneori la anunite programe HD am bruiaj, apar tot felul de culori pe ecran, se intrerupe sunetul, apoi isi revine si dupa 20 de secunde face lafel pentru inca 5-6 secunde si asta se repeta constant.
Am probleme si cu internetul, desi in speed test am viteza de pe contract, in momentul in care descarc ceva pe calculator,nu mai pot sa folosesc internetul la altceva, pe telefon de exemplu, pentru ca nu merge pana nu termina de descărcat, ma simt de parca folosesc date mobile prin fibra optica. Servicii de cea mai proasta calitate. Are cineva o solutie? A mai trecut cineva prin asta?
Nu mai zic faptul ca astept sa ma resune de ieri "in 30 de minute" baiatu de la suport tehnic, pe care l-am rugat sa faca update de firmware la mizeria aia de ZTE.
Aveți noroc că nu are DIGI acoperire aici, că vă lăsam in așteptare și eu.
la 16-09-2025 07:10 PM
Salutare!
Ai mai multe televizoare și tot așa este pe toate? La mine, în două locații, și la mai mulți cunoscuți, nu am întâmpinat sau auzit de așa ceva.
la 06-10-2025 06:47 PM
2 televizoare, Ambele televizoare se comporta lafel.
la 18-09-2025 02:41 PM
@ZIGA, s-a rezolvat situația?
la 06-10-2025 06:49 PM
Buna Daniela,
Nu, situatia cu imagine bruiata apare aleatoriu, am cerut update de firmware la departamentul tehnic, pentru Router ZTE F6600R , si mi-a spus baiatu de acolo ca nu se face asa ceva, nu am optiunea deblocata să-l fac eu, nici tehnicul nu ma ajuta. O sa cunpar router-ul meu sau ma gabdesc serios sa schimb cu alt furnizor de servicii.
la 06-10-2025 06:52 PM
Si apropo, primul baiat care a zis ca ma suna in 30 de minute, nu a mai sunat, am fost in concediu 2 saptamani, m-am intors si 8nca astept sa ma sune 😂
la 06-10-2025 07:04 PM - editat ultima oară la 07-10-2025 08:18 AM de DanielaH
A facut cineva update de firmware la modeul asta (ZTE F6600R)? Un tip de la tehnic a zis ca nu se poate asa ceva,ca orange nu face update-uri de firmware, optiunea de update nu o am in interfata router-ului deci nici eu nu o pot face, tind sa cred ca baiatu ala e doar incompetent.
la 08-10-2025 12:51 AM
Salut acesi problema am și eu. , aștept sa expire contractul și la revedere !
la 18-09-2025 02:49 PM
La ce numar ati sunat oentru suport tehnic? Si eu sunt in exact aceeasi situatie, tot in Giroc Timis. Astept de 3 zile sa ma resune cineva, azi am primit un mesaj ca “s-a solutionat problema” si surpriza, internetul tot nu merge. Am sunat din nou la ei si mi se spune acelasi lucru ca acum 3 zile, ca imediat o sa primesc mesaj cu detaliile cand va veni un tehnician sa rezolve si surpriza, bineînțeles ca nu mai primesc nimic. Bataie de joc
la 06-10-2025 06:50 PM
0374300300 , aici am sunat
la 10-10-2025 05:27 PM
asa se vad programele.. 4 sesizări , interventii 0
la 10-10-2025 05:44 PM
@ZIGA, îmi pare rău că nu s-a rezolvat încă :((
Ai cumva un număr de sesizare să rugăm și noi colegii să verifice care este statusul?
la 11-10-2025 09:40 PM
Din pacate nu, am sunat zilele trevute si cu problema la internet. Aveam viteza download 90Mb in condițiile in care platesc abinament de 500Mb, au resetat router-ul, am facut speed test si am avut 400Mb download si 200Mb upload, si la 2 zile dupa am ramas iar in 90 de Mb. Bataie de joc la cote maxime.
la 12-10-2025 12:45 PM
266015225 , asta e numarul ultimei sesizari, si singuruc care apare in aplicatia Orange.
la 13-10-2025 09:38 AM
Mulțumesc pentru detalii. Îți confirmăm că situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic și este tratată cu prioritate. Sper să se rezolve cât mai repede.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor