anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

TV si Internet in Giroc - Avem servicii degeaba.

ZIGA
Junior

Buna ziua, 

Locuiesc in Giroc, jud. Timis

Am serviciile fixe de la Orange, TV si internet.

Uneori la anunite programe HD am bruiaj, apar tot felul de culori pe ecran, se intrerupe sunetul, apoi isi revine si dupa 20 de secunde face lafel pentru inca 5-6 secunde si asta se repeta constant. 

Am probleme si cu internetul, desi in speed test am viteza de pe contract, in momentul in care descarc ceva pe calculator,nu mai pot sa folosesc internetul la altceva, pe telefon de exemplu, pentru ca nu merge pana nu termina de descărcat, ma simt de parca folosesc date mobile prin fibra optica. Servicii de cea mai proasta calitate. Are cineva o solutie? A mai trecut cineva prin asta?

Nu mai zic faptul ca astept sa ma resune de ieri "in 30 de minute" baiatu de la suport tehnic, pe care l-am rugat sa faca update de firmware la mizeria aia de ZTE.

Aveți noroc că nu are DIGI acoperire aici, că vă lăsam in așteptare și eu. 

 

18 Răspunsuri 18

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai mai multe televizoare și tot așa este pe toate? La mine, în două locații, și la mai mulți cunoscuți, nu am întâmpinat sau auzit de așa ceva.

2 televizoare, Ambele televizoare se comporta lafel.

DanielaH
Moderator

@ZIGA, s-a rezolvat situația?

Buna Daniela,

Nu,  situatia cu imagine bruiata apare aleatoriu, am cerut update de firmware  la departamentul  tehnic, pentru Router ZTE F6600R , si mi-a spus baiatu de acolo ca nu se face asa ceva, nu am optiunea deblocata să-l fac eu, nici tehnicul nu ma ajuta. O sa cunpar router-ul  meu sau ma gabdesc serios sa schimb cu alt furnizor de servicii.

Si apropo, primul baiat care a zis ca ma suna in 30 de minute, nu a mai sunat, am fost in concediu 2 saptamani, m-am intors si 8nca astept sa ma sune 😂

A facut cineva update de firmware la modeul asta (ZTE F6600R)? Un tip de la tehnic a zis ca nu se poate asa ceva,ca orange nu face update-uri de firmware,  optiunea de update nu o am in interfata router-ului deci nici eu nu o pot face, tind sa cred ca baiatu ala e doar incompetent.

Salut    acesi problema am și eu. , aștept sa expire contractul și la revedere !

 

Stefania6
Începător

La ce numar ati sunat oentru suport tehnic? Si eu sunt in exact aceeasi situatie, tot in Giroc Timis. Astept de 3 zile sa ma resune cineva, azi am primit un mesaj ca “s-a solutionat problema” si surpriza, internetul tot nu merge. Am sunat din nou la ei si mi se spune acelasi lucru ca acum 3 zile, ca imediat o sa primesc mesaj cu detaliile cand va veni un tehnician sa rezolve si surpriza, bineînțeles ca nu mai primesc nimic. Bataie de joc

0374300300 , aici am sunat

ZIGA
Junior

1000113678.jpg

1000113677.jpg

 asa se vad programele.. 4 sesizări , interventii 0

@ZIGA, îmi pare rău că nu s-a rezolvat încă :((

Ai cumva un număr de sesizare să rugăm și noi colegii să verifice care este statusul?

Din pacate nu, am sunat zilele trevute si cu problema la internet. Aveam viteza download 90Mb in condițiile in care platesc abinament de 500Mb, au resetat router-ul, am facut speed test si am avut 400Mb download si 200Mb upload, si la 2 zile dupa am ramas iar in 90 de Mb. Bataie de joc la cote maxime.

266015225 , asta e numarul ultimei sesizari, si singuruc care apare in aplicatia Orange.

Mulțumesc pentru detalii. Îți confirmăm că situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic și este tratată cu prioritate. Sper să se rezolve cât mai repede.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.