anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu internetul si televiziunea

Andreea09
Junior entuziast

Pe cât de mult an susținut ca orange este cea mai buna companie,acum îmi dau seama ca este extrem de neserioasa. Ieri ni s-a instalat televiziunea, ni s-a spus sa asteptam jumătate de ora pana când va merge. Am dat pe telefoane toată ziua ca sa fiu trimisa de la unul la altul, sa fiu pusă in așteptare și televiziunea sa nu meargă nici la ora 22:00. Mi-au trimis și routerul,iar când am sunat sa fiu îndrumata cum sa conectez ca sa meargă Internetul, mi s-a spus ca au nustiu ce procedura și ca abia luna viitoare mi-ar fi pornit Internetul.(eu nu am mai auzit așa ceva). Dacă nu o sa rezolve cu siguranta am sa renunt la abonament, mi se pare o bătaie de joc sa nu se rezolve nimic și sa te amâne cu orele.

23 Răspunsuri 23

Blue12
Senior

Te sfatuiesc sa depui o reclamatie, pe www.orange.ro/contact, in partea de jos a paginii, unde scrie "trimite-ne un mesaj". 

Andreea09
Junior entuziast

Nu merge. Nu îmi da voie sa îmi scriu numele, sa aleg opțiunea și apoi sa scriu mesajul. Nu înțeleg de ce 

Nici eu nu pot...ciudat.

Esti client Orange sau fost Telekom? Daca esti client fost telekom, deasupra la "Trimite-ne un mesaj" da pe Orange Romania Communications. Acolo trebuie sa-ti mearga

Daca tot nu merge, scrie-le pe email la sesizari@orange.com

Andreea09
Junior entuziast

Sunt client orange, dar mulțumesc pentru e-mail. Am sa le scriu acolo🥰

Ai aici mijloacele de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC.

Client Orange

arsradu
#StarMember

Buna Andreea,

Esti clienta Orange Romania sau Orange Romania Communications (OROC)?
Cred ca abonamentul tau nu e activ (inca) in sistem. Ai incercat sa faci un cont My Orange sa vezi cum iti apare?

Ca solutii, daca mesajul nu se poate trimite, mai poti incerca eventual si chat-ul Djingo (de pe laptop/PC, daca esti clienta Orange Romania, nu Orange Romania Communications). In cazul asta, pentru transfer la un operator uman (de luni pana vineri intre orele 08:00-20:00), trebuie sa scrii “transfer operator”.

De asemenea, din moment ce ai sunat deja, banuiesc ca stii deja despre numarul 300 (din ORO sau OROC) si 0374 300 300 (din orice retea). 
Eu unul n-am mai auzit de instalare de servicii cu activare in urmatoarea luna, dar poate e ceva concret in cazul tau, pentru care nu pot sa dea drumul mai curand. N-am idee. 

Oricum, intai de toate, incearca sa-ti faci un cont My Orange, daca nu ai deja. Iti va prinde bine oricum. Si vezi daca pot sa te lamureasca cumva de ce trebuie sa astepti atat si cand se vor activa serviciile. 

Client Orange

Andreea09
Junior entuziast

Mulțumesc,am sa încerc și așa 🙏🏼

Andreea09
Junior entuziast

Bună tuturor ! Oare aai pățit cineva sa nu meargă televiziunea deloc ? Ieri mi-au instalat-o in jurul orei 12, însă nici pana in momentul de fata nu merge. De ieri sun încontinuu și nimeni nu face nimic. Am trimis și mail, și apeluri, s-au făcut și resetări și tot nimic. Oare ce sa mai fac ? Deja e stresant sa suni doua zile încontinuu și nimeni sa nu facă nimic.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai verificat să nu fi strangulat cumva fibra optică pe undeva?

Verifică să nu fie pe undeva îndoită sau să aibă altceva pe la mufe, conexiuni, etc.

Baftă! 

Multumesc, mufele sunt toate ok, in priza totul e conectat cum trebuie, iar fibra optica nu avem,e prin satelit.Insa nu mai stiu ce as putea sa i fac,ori de cate ori am sunat ma pun in asteptare si nu se rezolva nimic.Ceva nu e ok...

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Atunci sună la 300, apoi formezi 1-3-2, pentru deranjamente, chiar dacă la ultimul pas te va identifica Gia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Baftă!

Andreea09
Junior entuziast

Până la urmă cred ca voi renunța la abonament. Deja este a3-a zi de când nu merge și nimeni nu rezolva nimic, ma tot amână și nimic mai mult. Nu mi se pare normal sa aștepți deja de 3 zile și nimeni sa nu facă nimic.

DanielaH
Moderator

Andreea, s-a rezolvat situația?

Bună dimineața! Nu,din pacate