anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Returnarea echipamentelor în urma închiderii serviciilor fixe

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Am remarcat în ultima perioada mai multe întrebări în Comunitate legate de returnarea echipamentelor în urma rezilierii/ închiderii serviciilor fixe și ne-am gândit să dedicăm un topic special în care să acoperim toate situațiile, atât pentru Orange cât și pentru Orange Romania Communications.

 

Pentru a evita taxe suplimentare, este recomandată returnarea echipamentelor de servicii fixe după închiderea abonamentului. Clienții trebuie să predea toate echipamentele pe care le-au avut în custodie astfel:

Servicii fixe prin fibra:

  • router FTTH/ FTTB
  • STB / Card CI+
  • telecomandă
  • alimentator

DTH:

  • STB / Card CI+
  • telecomandă
  • alimentator

Echipamentele care nu se returneaza sunt:

  • antena DTH (este recomandat să fie dată către o firmă de reciclare fier vechi)
  • router pentru fLTE (internet cu router 4G)

 

Returul echipamentelor cu abonament Orange se poate face în orice Orange Shop sau Orange Store în maximum 5 zile de la închiderea serviciilor.

 

Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:

  • După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
  • În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
  • Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.

 

Este necesară și returnarea echipamentelor primate în custodie pentru alte servicii fixe (voce fixă, Smart Wi-Fi, TV Smart Stick), de exemplu: telefon fix DECT, Google Chromecast, Router FMS 4G etc.).

Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...

 

Alte mențiuni importante:

Echipamentele se pot recepționa în magazine doar daca abonamentul a fost deja programat la închidere sau a fost deja închis. Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, colegii din magazine nu pot prelua echipamentele.

Echipamentele se pot returna și parțial, dar ce nu a fost returnat se va taxa conform taxelor pentru nereturnare, care se gasesc în broșura de tarife și servicii pentru Orange și în termeni și condiții pentru Orange Romania Communications.

_______________________

Update aici pentru clienții Orange (Orange Romania Communications)

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

Foarte util, Daniela!

Multumim frumos! 🙂

Client Orange

bogdanosan
Junior entuziast

DanielaH, am solicitat rezilierea Cod abonat: R2548000184438. Am primit un apel prin care mi se spune ca pot preda echipamentul fie in magazinul Orange din Sf Gheorghe, eu fiind din Baia Mare, fie vine tehniceanul sa ridice dar ma costa 30 de lei lucru cu care nu sunt de acord, fie sa trimit eu prin curier tot pe banii mei, lucru cu care iar nu sunt de acord. Faptul ca aveti magazin orange shop in Baia Mare returnarea trebuie sa se poata face gratuit in orice Orange Shop. Daca nu imi facilitati predarea gratuita la Orange Shop din Baia Mare unde sunt acum, voi face plangere la protectia consumatorului. Nu este treaba mea ca aveti doua firme, fiind parte a aceluiasi grup nu puteti refuza predarea ruterului in Orange Shop. Am facut sesizare pe Facebook si m-a sunat acelasi operator care cu acelasi tupeu **beep** ma ia cu clauze contractuale. Sa va fie rusine ca va bateti joc de client. Deja ma gandesc serios la o portare. 

Salut 

Ai un contract cu fostul Telekom ? Te rog sa-l citesti si sa vezi daca este specificat lucrul asta in contract , eu sunt in aceeasi situatie numai ca , contractul nu este al meu este al soacrei mele si nu am contractul. Cand au trecut la Orange nu au trimis nici un act aditionala sau un nou contract .Nu mi se pare corect ca rezilierea sa fie facuta tot pe banii celui care au platit abonament timp de doi ani de zile .Ar trebui sa primeasca echipamentele in orice Orange Shop

Salut, nu era pe Orange Romania Comunications. Am facut sesizare la ANPC in urma careia mi-au dat notificare ca nu imi vor percepe taxa pe returnare “in mod exceptional” 😂😂😂.. deci am rezolvat asa pana la urma.

Orange Romania Communications = fostul Telekom fix.

Deci da, ai contract Telekom. 🙂

Client Orange

diana72
Începător

Si daca, spre exemplu in mun Braila nu mai este nici un magazin Orange Romania Communications, de ce eu trebuie sa fiu obligata a returnez echipamentul unor taxe suplimentare (sau serviciul curierat, sau 6euro daca vine dupa 5 zile de la incetare cineva de la orange sa preea echipamentul), nu credeti ca este un abuz?

Eu deja am facut plangere la ANPC.

Eu deja am facut plangere la ANPC. Si sper sa imi rezolve situatia.. este abuziv ce fac ei….