anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu o sesizare

credos25
Junior entuziast

Astazi dimineata..26.05.2025, am facut o sesizare catre Orange cu privire la probleme cu modem-ul. Am primit raspuns ca va fi schimbat...in cursul zilei de 26.05.2025, intre orele 14.00 si 16.00 (inclusin am primit un sms cu nr  de inregistrare si perioada orara). Pana la h. 16.30..zero prezenta a celor de la Orange! Cand am verificat in contul meu de pe Orange, am constatat ca sesizarea mea s-a evaporat (nu exista). Am sunat din nou la Orange...si ciudat..au mentionat ca nu exista nici o sesizare))). ..Am facut o noua sesizare..si am primit info ca maine dimineata intre h 08.00 si 10.00 vor veni ...Cine imi poate explica..ce se intampla la Orange..parca ar fi Triunghiul Bermudelir))

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Destul de neplăcut ce s-a întâmplat și sper să se rezolve de data aceasta. Ai făcut sesizarea din My Orange?

Vio73_0-1748535238271.jpeg

 

credos25
Junior entuziast

"Telefonic")........

credos25
Junior entuziast

Servus! 

La mine exista alta "interfata" la contul Orange din Play Store

Am înțeles! Sper totuși să se rezolve. Dacă nu trimite din My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator.

La telefon, nu știu ce să zic, nu este în regulă, dar au mai fost probleme și am întâlnit și eu în trecut.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@credos25, s-a rezolvat situația?