la 27-02-2023 08:17 PM - editat ultima oară la 28-02-2023 09:23 AM de DanielaH
Buna seara,
Aplicatia este setata sa intre automat in StandBy la fiecare 10min. Este absolut oribila de utilizat in aceasta situatie.
Practic nu poti viziona nimic linistit.
Trebuie sa stai cu telecomanda in mana.
Nu am gasit nici o setare de unde sa dezactivez acest lucru. Eu folosesc versiunea de Chromecast. A descoperit cineva dacs exista posibilitatea sa dezactivezi modul sleep al acestei aplicatii?
la 28-02-2023 07:07 AM
Salutare!
Ai încercat să dezinstalezi/ reinstalezi aplicația? Mă gândesc că s-ar reseta automat această setare de intrare in stand by la un anumit interval! Eu am aplicația pe 2'tv-uri cu android și merge impecabil de ani de zile!
Încearcă așa și revino cu detalii dacă tot nu vrea!
Baftă!
la 28-02-2023 07:07 AM
Salutare!
Ai încercat să dezinstalezi/ reinstalezi aplicația? Mă gândesc că s-ar reseta automat această setare de intrare in stand by la un anumit interval! Eu am aplicația pe 2'tv-uri cu android și merge impecabil de ani de zile!
Încearcă așa și revino cu detalii dacă tot nu vrea!
Baftă!
la 28-02-2023 09:24 PM
Am dezinstalat aplicatia dar la reconectare, imi da eroare “prea multe dispozitive asociate”…. Acum nu stiu de unde prea multe…Nu m-am conectat in cont decat cu un Chromecast si cred ca o singura data cu telefonul, probabil unul este extrem de mult pentru aceasta aplicatie.
Nici nu gasesc de unde sa vad lista dispozitivelor asociate, Aplicatia MyOrange este la fel de intuitiva si nu gasesc nimic…Vreo idee unde vad si eu dispozitivele alea multe care au umplut memoria cea mica a acestei aplicatii?
la 28-02-2023 03:49 PM
Salut @Mariom
Folosești acest dispozitiv conectat la un TV si faci Chromecast pe televizor?
https://www.orange.ro/magazin-online/google-chromecast-3-black-pd-45969
la 28-02-2023 09:26 PM
Salut! Folosesc un MI Tv stick
28-02-2023 09:27 PM - editat 28-02-2023 09:33 PM
la 28-02-2023 09:43 PM
Multumesc pentru raspuns!
Deci trebuia sa intru in aplicatia OrangeTV….am reusit sa intru de pe telefon sa vad dispozitivele.
Acum imi da eroare de verificare desi am incercat de 4 ori, codul de verificare trimis prin SMS a fost introdus corect….☹️
28-02-2023 09:46 PM - editat 28-02-2023 09:51 PM
Mai dă erori, dar sper să reușești în final. Ultima soluție, dacă nu reușești nici cu aplicația de pe telefon dezinstalată/ instalată este să le scrii la adresa aplicatii@orange.com. Acolo le dai numele și prenumele, un număr de telefon și adresa de email asociată contului. Sper să fie ok. Pe mine m-au rezolvat ultima dată acum vreo 2 ani și nu au mai fost deloc probleme.
la 28-02-2023 10:05 PM
Multumesc, mult pentru ajutor!
Sunt dator cu o bere!🥂
Am reusit sa ma conectez prin Codul QR.
Din pacate, dupa aprox 15min, tot intra in Sleep mode ☹️
la 28-02-2023 10:15 PM
Atunci incearcă să le scrii la adresa aplicatii@orange.com, cum ți-am spus! Sunt profesioniști acolo. Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor