anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nesimtirea operatorilor orange

Maria_21
Junior entuziast
Am sunat aseara la orange, sa cer unele lămuriri, nu aveam semnal nici pe internet nici pe telefon, înainte era vai mama lui, slăbuț dar era...
Si imi răspunde o doamna, după ce dau datele sa ma identifice imi spune ca semnalul in zona e foarte bun, am răspuns frumos si politicos ca daca era foarte buna acoperirea nu mai sunam la o ora asa târzie, buuun, a verificat ea in sistem si imi zice cu o nesimțire si aroganta ca am mai depus o sesizare la “colegii de la tehnic” si ca am fost sunată in aceasta privința, si IN ACEL MOMENT IMI ÎNCHIDE TELEFONUL IN NAS....
Am aflat acum ca a fost o problema generală si ca mai mulți clienți orange nu au avut semnal. Ok, a “căzut” semnalul pot sa înțeleg, dar nesimtirea doamnei sincer nu vreau sa o înțeleg.
Ma declar nemulțumita de compania Orange, si la fel cum m-a îndrumat doamna de data trecută de la tehnic cand m-a sunat, o sa depun cerere pentru rezilierea contractului!
Sunt foarte suparata si revoltata ca pe bani mei își bat joc de mine.
66 Răspunsuri 66

DanielaH
Moderator
@Maria, ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată de tine și înțelegem nemulțumirea ta. Îți mulțumim pentru feedback și pentru faptul că ai împărtășit cu noi, aici în Comunitate, o parte din sentimentele tale. Vom transmite topicul tău colegilor noștri de la Serviciul Clienți.

TheSpecialist
Maestru
Serviciul Relații Clienți este externalizat și din păcate nu tot timpul se ridica la standardele impuse de Orange România.

Miha_Z
#StarMember
Din punctul meu de vedere ca si client, nu ma multumesc cu scuza ca "Serviciul clienti este externalizat". Au fost multe nemultumiri din cauza comportamentului neadecvat a celor care raspund la "acel serviciu" si Orange ar fi trebuit sa ia masuri. Pana la urma este vorba de imaginea Orange de care altii isi bat joc si pe deasupra mai sunt si platiti. :(( Ar trebui sa se faca cu acei operatori mai multe cursuri de comunicare si triati mai sever.

FLo1
#StarMember
Desi ne asteptam si ne dorim rezolvarea "pe loc" a problemelor noastre, cei de la preluarea apelurilor/reclamatiilor/ solicitarilor nu au prea multe posibilitati, iar cei de la tehnic/ofertare nu sunt o armata pentru o analiza instant si un raspuns imediat la solicitare. Probabil putina pedagogie la cei din "linia intai" nu ar strica, dar nu ei le rezolva pe toate câte ne dor.

FaraUnID
Campion certificat
Din pacate, dupa criza din 2009 dublata de restructurarile efectuate + externalizarea unor servicii, au ajuns in punctul in care notiuni precum "Nesimtirea operatorilor orange" sau "Nesimtirea angajatilor orange" sa devina un pleonasm.

Jay
Campion certificat
Ce-i drept, vezi rosu in fata ochilor, cand ai o problema si n-o poti rezolva, dar, incerci sa intelegi una alta, ca toti suntem oameni, insa, cand ti se inchide telefonul in nas, hmm.. iti cam pierzi intelegerea..

TheSpecialist
Maestru
@Miha Z, nu era o scuza, era doar o mențiune, zic eu destul de importanta. Dacă ți se strica o mașină și mergi cu ea la service și nu reușesc sa o repare cum trebuie pe cine te superi, pe cei de la service sau pe firma care a produs mașina? Cam asa e și aici. Bineînțeles lucrurile acestea trebuie sesizate și Orange ar trebui sa ia masuri mai drastice, pt ca pana la urma clientul este cel care contează.

FLo1
#StarMember
Probabil si la societati de comunicatii este la fel, dar stiati ca firmele de utilitati nu mai au angajati propri in linia întai? Adica cel care iti factureaza, cel care iti citeste contoarul de apa/gaz/curent nu este angajat al societatii cu care ai relatia contractuala. La fel, cel care vine si iti monteaza cabluri/fibra/device-uri, de cele mai multe ori nu este angajatul societatii cu care ai incheiat contractul. Asadar nu-ti ramane decat sa depui o sesizare in acest sens, dar "școlirea" nu i-o va face furnizorul de servicii, ci terțul cu care furnizorul are contract de colaborare încheiat si al carui nume nici macar nu-l cunoasteti, acesta neaparand in documentele semnate.

FaraUnID
Campion certificat
Dpv financiar, pentru o companie, este mult mai rentabil sa externalizeze unele servicii non critice, decat sa aiba angajati proprii. Platesti un abonament lunar catre un terz si nu-ti mai bati capul cu salarizari, concedii, tichete masa, prime bnusuri, ore suplimentare, taxe, impozite, asigurari medicale, etc. Indiferent din ce unghi alegi sa privesti problema rezultatele vor fi mereu aceleasi: Din moment ce tu platesti un angajat cu aproximativ 1500 lei + 20 tichete de masa, acel consultant se va intrebuinta de fix acei bani.

Miha_Z
#StarMember
@The Special List eu vorbisem la modul general. Nu ma refeream strict la ceea ce ai zis tu. S-a facut un obicei din a fi scuzati angajatii de la Serviciu cu clientii, spunand ca serviciul este externalizat. Cand imaginea firmei iti este afectata si observi multe nemultumiri venite de la clienti, consider ca trebuie luate si unele masuri.

Neaplicabil
Mie nu mi se pare deloc o nesimțire in cazul acesta . Mai era o sesizare făcută, si bănuiesc ca era in lucru . Daca suni de mai multe ori pe aceeași problema deja in atenția serviciului respectiv nu înseamnă decat ca aglomerezi inutil un punct la care și alți clienți au necazuri, poate si așteaptă să intre in legătură cu ei . Nu avea ce sa îți mai spună suplimentar, si țineai linia ocupată degeaba . Sunt si clienti cu fițe si mofturi si care vorbesc de sus, olimpian, cu cei sau cele de serviciu . Ei nu va pot spune, eu da .

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Problema este că trebuia să i se vorbească frumos! Doamna oricum era supărată de problema cu internetul și acum mi se pare destul de aiurea să te comporți pueril și să închizi și telefonul. Chiar îmi pare rău pentru situația respectivă și cred că vorbele dulci înseamnă mult, dacă sunt folosite atunci când trebuie!

Maria_21
Junior entuziast
Înțeleg ca problemele nu pot fi rezolvate pe loc, si stiu ca nu sunt singura care ii solicita, nu sunt absurda oameni buni, dar e vorba de puțin respect, adica imi inchizi telefonul in nas ca am mai depus o sesizare, oricum problema nu mi-a fost rezolvată, nu am fost nici macar lamurita in privința ei. O sa depun câte sesizări vreau eu, pentru ca pe bani mei le depun, adica lunar plătesc peste 160 de lei, si nici macar nu am semnal la telefon.....

Maria_21
Junior entuziast
Noah.... sesizare era depusă pentru internet, pentru ca se misca foarte foarte lent, in condițiile in care eu sunt la zi cu facturile, m-au sunat si mi-au spus ca daca nu pot folosi serviciile lor sa cer o reziliere de contract, sa ma duc sa predau echipamentele si asta e. La vreo săptămâna sau doua, nu aveam semnal nici pe telefon, zic hai sa ii sun sa vad ce de întâmpla, de ce nu este semnal de loc. Nu consider ca i-am aglomerat atata timp cât ei imi trimit lunar factura de aproape 200 de lei si eu nu pot sa beneficiez de serviciile lor..... daca erai in situația mea, la fel făceai, nu am sunat sa depun o alta sesizare am sunat sa var doar de ce nu e semnal, e la mine problema sau e la ei. Am aflat din alte surse ca in seara aia a fost o problema de la ei pentru ca mai mulți utilizatori nu aveau semnal. Dar ce sa vezi ca ei mi-au închis telefonul.... Nici nu mai contează, cât de curând o sa reziliez contractul, si o sa imi iau internet de la o alta companie. Asta este, Orange are servicii scumpe, si daca apare o problema te descurci cum poti, important e sa le plătești facturile ca poti folosi serviciile sau nu, nu mai e problema lor.