anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mai întâmpină cineva problema cu semnal 0 internet + tv?

Cristina1311
Începător
Bună ziua, mai întâmpină cineva problema acasă cu semnal 0 internet + tv? De la ora 8 nu merge! Ne poate răspunde cineva ce se întâmplă?
2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Bună@,Cristina1311, La mine funcționează, fără probleme. Ai contactat Serviciul Clienți? Dacă nu, o poți face la numărul 300 sau 0374300300 din orice rețea, din secțiunea Contact a My Orange, pe Chat Djingo, etc. Să nu fie ceva local! Poți verifica între timp și conexiunile din casă ( să nu fie ceva slab), poți da o oprire/ repornire la ont-ul alb sau negru din casă, etc. Baftă!

DanielaH
Moderator
@Cristina1311, s-a rezolvat problema cu semnalul? E totul în regulă?