anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa internet Ploiesti

user_13247033
Junior

De o luna de cand am instalat fibra optica internetul de intrerupe zilnic 8-10 minute. In seara asta s-a intrerupt de tot si nu pot lua legatura cu nimeni pt.ca e trecut de ora 20. Se poate numai contracost. A mai intampinat cineva aceasta problema la fibra optica?

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, au mai fost cazuri.

Scrie-le din aplicația My Orange-Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Ți se va răspunde probabil mâine, dar e mai repede decât să o faci mâine.

Baftă!

delfinas
#StarMember

In ce zonă ești? Ai mai reclamat situația?

Ploiesti,zona centrala

MihaiC99
Campion

Salutare!

Este necesar să contactezi Serviciul Clienți, care poate verifica/confirma dacă problema ține de echipamentul sau conexiunea ta, ori dacă este o avarie generală în zona ta.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Am incercat, dar era ora 20.01 si nu mai aveau program, m-au directionat catre serviciul 400 tarifat cu 0,14€ / min

DanielaH
Moderator

@user_13247033, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. În ce localitate te afli?

Ai încercat să folosești secțiunea dedicată din My Orange? Uite aici mai multe detalii.

Da si raspunsul primit a fost ca nu se poate verifica