la 05-08-2025 08:43 PM - editat ultima oară la 06-08-2025 12:49 PM de DanielaH
De o luna de cand am instalat fibra optica internetul de intrerupe zilnic 8-10 minute. In seara asta s-a intrerupt de tot si nu pot lua legatura cu nimeni pt.ca e trecut de ora 20. Se poate numai contracost. A mai intampinat cineva aceasta problema la fibra optica?
la 05-08-2025 09:17 PM
Salutare!
Din păcate, au mai fost cazuri.
Scrie-le din aplicația My Orange-Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Ți se va răspunde probabil mâine, dar e mai repede decât să o faci mâine.
Baftă!
la 05-08-2025 09:59 PM
In ce zonă ești? Ai mai reclamat situația?
la 06-08-2025 11:40 AM
Ploiesti,zona centrala
la 06-08-2025 06:07 AM
Salutare!
Este necesar să contactezi Serviciul Clienți, care poate verifica/confirma dacă problema ține de echipamentul sau conexiunea ta, ori dacă este o avarie generală în zona ta.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
la 06-08-2025 11:41 AM
Am incercat, dar era ora 20.01 si nu mai aveau program, m-au directionat catre serviciul 400 tarifat cu 0,14€ / min
la 06-08-2025 08:49 AM
@user_13247033, te așteptăm să revii cu mai multe detalii. În ce localitate te afli?
Ai încercat să folosești secțiunea dedicată din My Orange? Uite aici mai multe detalii.
la 06-08-2025 11:42 AM
Da si raspunsul primit a fost ca nu se poate verifica
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor