anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internetul fix si TV nu functioneaza din 30.08.2025 - Timisoara

FabNorthSea
Junior entuziast

Buna seara,

m-am hotarât sa intru in comunitate ca sa pot sa postez ce ni se intâmpla cu servicii pe care le platim la Orange si de care nu beneficiem.

Va fi o poveste mai lunga, poate asemanatoare cu altele postate aici in comunitate.

Imi cer scuze ca tastatura mea nu are toate literele corect desi este setata in limba româna.

Problema pe care o avem este ca nu ne functioneaza internetul fix si TV din 30.08.2025, ora 11:02, Timisoara.

Mai are cineva asemenea probleme in ultimele zile? Este in zona Circumvalatiunii.

Am asteptat o zi, gândindu-ma sa am rabdare ca poate este un deranjament si se va rezolva.

In 31.08.2025 am sunat la serviciul clienti pe la ora prânzului, s-a inregistrat o sesizare si ni s-a dat o programare pentru a doua zi intre 8:00 si 10:00 când ar fi venit un tehnician sa verifice si sa remedieze problema cu fibra la noi in locuinta, deoarece era o luminita rosie foarte agitata la router pe pozitia „LOS“. Mi se confirma programarea prin SMS, numele tehnicianului, nr. de telefon, etc.

OK, luni dimineata il asteptam bucurosi pe tehnician. La ora 9:25 primesc un SMS care imi spune ca avem un alt tehnician (nume, nr. de telefon) care vine intre 8:00 si 10:00, la 9:26 alt SMS ca programarea mea a fost reprogramata iar tehnicianul vine intre 14:00 si 16:00. Ca noi nu avem servici si stam toata ziua acasa si asteptam sa vina tehnicieni. Da, sigur, as putea lucra din home office, daca ar merge internetu‘. Da internetu‘ nu merge! Cel putin nu la noi. Stiu, am prea multe pretentii. Cel putin s-a reprogramat pentru aceeasi zi.

L-am sunat pe tehnician sa intreb daca a fost anuntat ca trebuie sa vina si la noi, bineinteles ca el nu stia asta inca si era la o instalare intr-o localitate in apropriere de Timisoara. Mi-a spus ca probabil ajunge in jur de 16:00-16:30 si ma suna cu 20 de minute inainte sa ajunga.

Bineinteles ca nu m-a sunat, dar am sunat eu iar el imi spune ca el nu crede ca mai ajunge la noi. OK, l-am convins ca trebuie sa vina si a reusit. Tehnicianul a fost foarte de treaba si s-a straduit mult sa rezolve problema dar nu a reusit pentru ca - surpriza - problema nu era la noi in locuinta. Fibra era OK, routerul OK, totul functional. Doar jos la parter „la cutie“ nu era semnal. Dar nici „cutia“ se pare ca nu avea probleme. Problema este altundeva, dar tehnicianul mi-a spus ca el nu poate sa detecteze unde pentru ca nu dispune de aparatura necesara si trebuie sa dea problema mai departe la Bucuresti. A dat problema mai departe, a vorbit imediat la telefon cu „Bucurestiul“ ca sa se urgenteze solutia, sa trimita pe cineva sa sudeze fibra - unde o fi ea intrerupta - si cam atât.

Intre timp eu am aflat ca nici la una din vecine de pe etaj nu functioneaza internetul fix si nici TV. Tot la Orange. Iar cei care nu sunt la Orange, ci la o firma concurenta, nu au absolut nici o problema.

Aici incepe odiseea telefoanelor la serviciul clienti si a povestilor lor impanate cu vrajeli, pentru ca de fapt nu cred ca exista nici un interes pentru problema noastra si pentru rezolvarea ei - nici vorba.

Da, sunt foarte nemultumita si furioasa.

Marti am fost pusa in legatura cu departamentul tehnic care mi-a povestit ceva ce deja stiam de la tehnicianul care a fost la noi luni, ca problema e in alta parte, nu la noi in locuinta si ca cei de la tehnic se ocupa, dar exista un termen de 72 de ore pe care trebuie sa il astept ca sa aiba tehnicienii sansa sa rezolve problema. In caz ca pâna miercuri la ora 17:00 nu s-a rezolvat, sa mai sun o data ca ei sa poata sa ceara urgentarea solutionarii.

Miercuri, pâna la ora 17:00 bineinteles ca nu s-a reparat sau rezolvat nimic. Pe la ora 18:00, ca sa nu fiu chiar asa exagerata si sa aiba o sansa, am sunat iar la serviciul clienti, mi s-a spus ca incearca sa ma puna in legatura cu departamentul tehnic pentru ca ar fi un incident general in zona. Din pacate departamentul tehnic nu a mai putut vorbi cu mine pentru ca aveau convorbiri toti colegii de acolo, dar angajata de la serviciul clienti le-a spus sa ma sune cel târziu a doua zi si ei ma vor suna. Iar ea va cere urgentarea solutionarii problemei.

Bineinteles ca nu m-a sunat nimeni. Am sunat azi din nou la serviciul clienti unde un angajat mi-a explicat ca departamentul tehnic oricum nu m-ar fi sunat, ca ei nu suna clientii iar problema ar fi trebuit sa fie deja rezolvata luni seara la ora 21:59. Si mi-a mai explicat ca degeaba ii sun eu pe ei, ca ar fi un incident general si ca poate sa dureze câteva zile sau 2 saptamâni, unii clienti asteapta chiar si o luna. Adica ceva de genul cum imi premit sa sun si sa pun intrebari despre o problema pe care o am deja de sâmbata.

La intrebarea mea: „OK, daca se lucreaza atunci va rog sa imi spuneti când se repara ce este de reparat si când va functiona iar TV si internetul?“  raspunsul a fost ca nu imi poate spune asa ceva pentru ca nu are acces la astfel de informatii. Dar va deschide un tichet pe sesizarea mea pentru colegii de la tehnic in care acestia pot sa comunice la ce data se va rezolva problema iar eu voi primi un SMS când vor raspunde cei de la tehnic. Nu am primit nici un SMS. Of couse not. Cine ma cred eu oare sa am asemenea asteptari??? Pffff!  😡😡😡

Mai spre seara astazi m-am uitat sa vedem daca scrie ceva la sesizarea facuta si a aparut acum data si ora când vor sa rezolve toate problemele:

30.09.2025, la ora 21:59. For real???? 😡😡😡

Sincer, cum este posibil asa ceva? In anul 2025? 
Ma tin zile in sir cu vrajeli la telefon iar acum, când s-au saturat de mine pentru ca sun des, imi dau un termen pâna la sfârsitul lunii? Pe care l-am vazut doar pentru ca m-am uitat in My Orange???

Scuze, dar ce solutionare si remediere este asta? Cum isi permit sa remedieze problema intr-o luna? Pe ce lume traim? Suntem inca in evul mediu? Vin tehnicienii calare din Bucuresti? Trebuie sa se uite intâi in globul de cristal sa afle pe unde o fi intrerupta fibra? Apoi cheama prin semne de fum un alchimist sau un vraci sa o „sudeze“? Sau pe cineva sa-i descânte? Si dupa aceea trimit raportul cu porumbelul calator inapoi la Bucuresti, inainte sa incalece pe cai si sa se deplaseze la urmatorul incident general unde sunt asteptati de o luna? 

Nu am nici o informatie concreta unde este de fapt acest incident general si ce fel de incident este. Trebuie intr-adevar sudata fibra optica? Este poate alta problema?
De ce nu sunt anuntati clientii pe email daca este un incident general, cu informatii utile, nu cu vrajeli si povesti si cu un termen normal in care se va face reparatia si vor functiona iar serviciile pentru care platim? Dau un termen de o luna si gata, i-au inchis gura clientului si se pot spala pe mâini?

In acest moment, când rabdarea mea s-a terminat iar nervii mei sunt intinsi la maxim, sunt convinsa ca de fapt nu lucreaza nimeni la nimic. Nu intereseaza pe nimeni ca avem o problema, nu se sinchiseste nimeni iar angajatii de la serviciul clienti povestesc chestii si vrajeli ca sa scape de noi clientii. Nu am mai vazut nici un tehnician prin zona de luni incoace.

Daca problema nu se va rezolva in timp util, probabil voi face contract cu concurenta si voi solicita serviciile unui avocat pentru a comunica cu Orange in continuare, pentru a recupera banii pe care ii platim pentru servicii pe care nu le avem si pentru costuri suplimentare care vor aparea. Pentru ca solutionarea problemei in 30.09.2025 la ora 21:59 e o gluma proasta. Foarte proasta!

O seara buna! 

 

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare sincer rău de întâmplarea nefericită prin care treci și prin care au mai trecut și alții, din păcate.

Se pare că este ceva mai complexă treaba, dacă nu au reușit să rezolve în atâtea zile și nu înțeleg nici eu de ce nu lămuresc cumva problema.

Eu am un router mobil pentru back-up și încarc o cartelă, în caz de necesitate. O singură dată am avut nevoie, vreo câteva ore, dar asta este.

Trebuie să ceri și compensație financiară pentru zilele in care nu au fost disponibile serviciile și sper să se rezolve cât mai repede, că doar nu o fi luat cineva fibra cu totul!

Baftă!

FabNorthSea
Junior entuziast

@Vio73 eu consider deja situatia in care ma aflu ca fiind bataie de joc la adresa clientului.

Multumesc de ideea cu routerul mobil si cu cartela, dar eu nu vreau sa fac asta. Nu este corect sa platim pentru servicii si sa trebuiasca sa mai avem si solutii alternative, ca deh, s-ar putea sa fie probleme si pe furnizorul de internet nu-l intereseaza.

Sper ca nu a luat nimeni undeva prin zona fibra cu totul, ca ce fac cu ea? Nu-i de cupru 😄.

GreenArrow89
Cunoscător

La serviciile fixe pe partea de suport orange este praf, eu sunt client orange la o adresă și client digi la altă adresă. La orange întotdeauna când au fost probleme a trebuit să sun de 5,6 ori până a fost rezolvată problema, la digi totul se rezolva dintr-un singur apel și agenții sunt mult mai pregătiți.

asta e strict părerea mea 🙂

@GreenArrow89 Da, toti prietenii si vecinii care nu sunt abonati la Orange imimspun sa ne mutam la digi. Stiu ca si la ei pot aparea probleme, dar am inteles ca ei rezolva imediat daca este ceva. Probabil ca asta va fi solutia pâna la urma, ne mutam la ei.

DanielaH
Moderator

@FabNorthSea, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Ne poți oferi codul de abonat să întrebăm și noi colegii care este statusul?

@DanielaH, multumesc, sa ma dumiresc intâi cum pot trimite mesaj privat, pentru ca nu vreau sa fie public codul de abonat.

Click pe profilul meu, apoi "Trimite un mesaj", dreapta sus.

FabNorthSea
Junior entuziast

Buna seara!

Actualizare la postarea mea din 05.09.2025.

Surprize-surprize! Problema pe care am descris-o in postare inca nu s-a rezolvat. Suntem inca fara internet fix si TV, din 30.08.2025.

Se pare ca in continuare nu intereseaza pe nimeni rezolvarea acestei probleme si cred ca nici nu lucreaza nimeni inca la rezolvarea „incidentului“ 😡 In plus, de ieri are o problema si functia de diagnoza, daca incerci sa faci click pe ea, se intoarce imediat pe „sumar“. 🙄

Ieri am sunat din nou la seviciul clienti pentru ca doream sa obtin macar câteva informatii despre ce se întâmpla si daca se intâmpla ceva, daca lucreaza cineva la remedierea problemei etc. Am fost pusa in legatura cu serviciul tehnic. Deoarece nu se poate accesa functia de diagnoza, nu puteam sa vad care este statutul actual al sesizarii mele si nici a ticket-ului care a fost facut de cei de la serviciul tehnic pentru a se urgenta remedierea.

Angajata de la serviciul tehnic care a preluat apelul mi-a explicat ca ticket-ul a fost suspendat de cei de la „dispecerat“ - nu stiu ce dispecerat, dar nu e chiar asa important sa stiu - si ca s-a incercat de mai multe ori reactivarea lui, dar a fost refuzat, tot de catre acest dispecerat. Tot ea m-a informat ca problema pe care inca o avem ar fi trebuit sa se fi rezolvat din 03.09.2025. Probabil a fost suspendata si sesizarea mea, ceea ce nu pot sa verific datorita nefunctionarii diagnozei.

Angajata de la tehninc mi-a promis ca se ocupa ea impreuna cu colegii ei de reactivarea ticket-ului si ca incearca sa obtina informatii despre incident si o data concreta când vom avea din nou internetul fix si TV functionale si ca ma suna sa ma informeze.

Nu m-a sunat nimeni! In continuare nu am nici o informatie despre nimic. Nici daca se lucreaza intr-adevar, nici ce fel de incident este, nici când se va remedia, nimic.

Intre timp am mai aflat de la alti vecini din bloc (blocul are 3 scari) ca suntem mai multi afectati. 
Sincer, cum se poate sa nu se rezolve de atâta timp aceasta problema? Pentru ce platim servicii pe care nu le avem si de ce nu se misca nimeni sa repare, remedieze sau ce trebuie facut???? Si chiar nu este posibil sa le comunice nimic serios clientilor? Nici o informatie utila? Ce s-a intâmplat, de ce, când se remediaza?

🫩 

O seara buna! 

 

 

@FabNorthSea, îmi pare rău că problema încă persistă :((

Îți confirmăm și noi că ticketul este deschis, situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic și este tratată cu prioritate. Speram să se rezolve cât mai rapid.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

@DanielaH 

Multumesc pentru mesaj.

Sincer, eu nu mai cred ca se ocupa cineva si ca trateaza situatia cu prioritate. Nici ca ar fi fost tratata cu prioritate dupa ce tehnicianul care a fost la noi in 01.09.2025 a constatat ca de fapt echipamentul care este la noi in locuinta este 100% functional si ca problema nu e la noi si a fost nevoit sa trimita problema mai departe la Bucuresti. 

Daca situatia ar fi fost in atentia cuiva si ar fi fost tratata cu prioritate, se rezolva de mult.

Ma deranjeaza foarte tare ca angajatii din call center povestesc la telefon câte in luna si in stele, promit ca te suna si revin ei cu informatii, bla, bla, bla, yadda, yadda, yadda - si nimic. Nu suna nimeni. Nu primesti niciodata nici macar o informatie utila când suni din nou. De ce vrajesc clientii la telefon? Chiar cred ca suntem chiar fraieri si credem orice ne spun? Dupa ce problema persista deja de 12 zile? Scuze… dar e sub orice critica.  
Ne platim facturile, avem nevoie de Internet, dorim sa beneficiem de serviciile pe care le platim iar când se intâmpla ceva neprevazut, dorim repunerea in functie rapid. Avem dreptul la asta.

Cât despre rabdare si intelegere… rabdarea mea a ajuns la capat de mult iar intelegere nu mai am, dar cred ca asta este deja evident. 

😒

Se poate rezilia abonamentul din motive tehnice daca trec 15 zile. Daca nu trec 15 zile atunci poti cere compesatii. Din pacate Orange au putini oameni in teren, in mare parte fostii angajati Telekom, care au termene stricte de solutionare deranjament. De obicei nu reusesc sa se incadreze. La nivel de Timisoara, din cate am observat, serviciile mobile si fixe sunt mediocre. Pacat, e un oras mare si frumos si neinteresant pentru Orange.

@CalinR 

Multumesc pentru informatii, sunt importante pentru mine. Deja au trecut 12 zile, cred ca ma pot pregati sa iau legatura cu un avocat.

Eu sunt constienta ca in ziua de azi majoritatea firmelor de acest fel incearca sa isi creasca profitul la maxim iar asta merge atunci când reduc personalul cât de mult posibil si ii exploateaza pe cei care ramân, externalizeaza serviciile clienti, contratcteaza tehnicieni de la alte firme pe care ii pot plati mai putin decât i-ar plati daca ar fi angajati direct la ei, etc. Rezultatele le vedem. Stiu ca suna a teorie conspirationista ceea ce am scris, dar este din pacate real.

Daca Timisoara/clientii din Timisoara nu sunt interesanti pentru Orange ar fi mai bine sa ne comunice asta clar ca sa ne mutam la concurenta fara sa ne mai manânce nervii si banii. 

Eu cred ca e mai ieftin si dureaza mult mai putin sa depui o plangere la ANPC

Cu siguranta este mai ieftin… nu stiu daca dureaza mai putin, trebuie sa incerc.  M-am gândit si eu la asta.

Problema inca persista si este o mare nes - - - ire! 😡🤯