la 14-08-2025 03:45 PM
Buna ziua,
Am un deranjament pe televiziune si internet din data de 08.08.2025 care este inca nerezolvat. Aveti idee din punct de vedere contractual care este termenul maxim in care trebuie sa intervina si rezolve deranjamentele? Vreau sa reziliez contractul cu ei din acest motiv, nu stiu sigur dar daca nu se remediaza in 72 de ore se poate rezilia contractul fara costuri?
la 14-08-2025 04:08 PM
Salut!
Îmi pare foarte rău pentru situația ta :((
Înțeleg că ai făcut o sesizare la noi? Ne poți oferi, te rog, numărul ei sau codul de abonat? Putem ruga și noi colegii de la departamentul tehnic să verifice care este statusul.
la 14-08-2025 04:14 PM
Buna,
Am obosit sa tot explic. Poti sa imi spui te rog care sunt conditiile de reziliere?
la 14-08-2025 04:26 PM
Condițiile pot să difere de la caz la caz, de aceea este necesar să fie analizată punctual fiecare situație în parte.
Găsești aici detalii despre rezilierea unui abonament Orange și cum trebuie să procedezi.
16-08-2025 11:43 PM - editat 16-08-2025 11:45 PM
Salut! Contractul se poate rezilia conform cu cele mentionate la punctul 8 din contractul de televiziune și internet
Iar în caz de forță majoră, durata intervenției este de 5 zile lucratoare, punctul 1.13, pagina 30 cf TCG
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor