la 19-07-2023 08:06 PM
În urma cu o luna, locuind la casă, în com Vânători, jud Galați, am solicitat inchierea unui contract de televiziune furnizata prin antena satelit. După montarea stâlpilor de curent la mine la poarta s.a prezentat un agent de teren Orange care m.a întrebat dacă nu doresc sa beneficiez de fibra optică, fără sa spună ceva în legătură cu abanomentul meu în vigoare, fără sa verifice dacă sunt eligibil și aigurandu.ma ca abonamentul se v.a transforma din Antena în Fibră. Bineînțeles, fiind vorba de Orange , o firma pe care am crezut.o serioasa din toate punctele am acceptat bucuros. La cateva zile a venit un lucrator , a intins fibra pe stalpi, pe o distanta de 200 m, m.a cuplat la Tv/ internet si mi.a spus acelasi lucru , sa predau aparatura de la Antena si contractul se v a transforma de la sine. Ce sa vedeți, la câteva zile am mers la un centru sa predam echipamentele și ni s.a comunicat ca se v a închide abonamentul Antena ,insa trebuie sa plătim 500 lei penalizare deoarece renuntam înainte de expirare! Am solicitat sa fie identificat cel ce m.a înșelat grosolan insa fără a primi raspuns!Mai mult am fostbsunat de către un departament sa ne simeze sa luam o decizie și întrebata fiind operatoare, a răspuns ca nu avem contract pt fibra , cu toate ca am toate echipamentele !
Atenție la asemenea înșelătorie grosolana făcut de agenții de teren Orange, care nu prezintă toate condițiile ci doar vor sa își facă planul ,iar clienții după sunt buni de plata! RUSINE Orange România pentru înșelătorie, căci dacă nu era sa mergem mai repede sa predau echipamentele de la Antena, ieșeam din perioada de gratie și plăteam doua abonamente! RUSINE !
Am solicitat sa se declanșeze o ancheta și nimic!
În acest moment, am scos antena, întrucât avem fibra și acum nu am nici tv nici internet ! Insa mi se cer banii de abonament!!!
Atenție clienti Orange la condițiile contractuale și la ce decizii luați!
la 19-07-2023 09:14 PM
Salutare!
În mod normal, trecerea la fibră înseamnă închiderea automată a antenei satelit fără costuri. Așa a fost și în cazul meu.
Fă o sesizare din secțiunea Contact și trebuie să primești răspunsul dorit.
Sesizarea o poți trimite de aici, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj ":
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești !
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor