anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament premiere cu tableta la 72 euro

DenisaM11
Începător

Buna ziua, la inceputul lunii am contractat un abonament premiere si am solicitat si o tableta cu promotia la 72 euro. Mi s-a comunicat atunci ca se trimite solicitare si pentru tableta, insa cand a venit curierul a adus doar contractul. Serviciile au fost apoi instalate si pana acum nu am primit tableta. Am facut cred ca 5 solicitari pana acum si mereu mi se comunica ca o sa fim contactati. Vazand ca nu am fost in termenul mentionat de ei, am revenit mereu cu intrebari si 2 din solicitari sunt deja inchise fara vreo rezolutie, fara sa fim apelati sau sa primi raspuns pe mail. Cum as putea proceda in aceasta situatie?  

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator

Bun venit în Comunitate, Denisa!

De unde știi că solicitările sunt închise fără rezoluție? Ne dai, te rog, un număr de sesizare să verificăm și noi cu colegii?

Buna, colegii de pe chat mi-au comunicat ca sunt inchise si ca nu imi pot spune ce rezolutie au, iar apel din partea cuiva nu am primit deloc. Numarul solicitarilor: 264305802 si 264119655. Cod client 1023761594 

Mulțumesc pentru detalii. Situația ta este în atenția colegilor noștri spre verificare și soluționare. Îți recomandăm să aștepți răspunsul lor.

DanielaH
Moderator

Denisa, s-a rezolvat situația?

Buna, inca nu am primit tableta, insa am discutat cu cateva persoane si au zis ca se va rezolva saptamana aceasta. Revin cu un raspuns aici apoi.

 

Multumesc pentru promtitudine!

Mulțumim și noi pentru răspuns. Te așteptăm să revii cu vești bune.