anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Abuz de încredere și încheierea unui contract fără consimțământ

Andrei_Batinas
Începător

Vreau să împărtășesc o experiență neplăcută pe care am avut-o recent cu Orange România și să întreb dacă și alții s-au confruntat cu o situație similară.

În data de 17.07.2024, la ora 11:34, am fost contactat telefonic de pe numărul +40 (786) 568 875, fiind informat că se dorește doar înlocuirea echipamentului de tip router de la adresa bunicii mele. Eu sunt persoana de contact pentru contractul bunicii mele, care are 87 de ani și nu poate gestiona aceste situații.

Cu toate acestea, am descoperit că s-a încheiat un nou contract de internet și telefonie pe numele ei, fără ca eu să fiu informat sau să-mi dau consimțământul. Mai mult, modalitatea de notificare a fost schimbată în format letric, tot fără acordul meu. Consider că aceasta este o încălcare gravă a încrederii și un abuz.

Aș dori să știu dacă și alții au trecut prin experiențe similare cu Orange și cum ați gestionat aceste situații. Vi se pare normal acest tip de practică? Cum ați reușit să rezolvați astfel de probleme?
Apreciez orice sfat sau experiență pe care o puteți împărtăși.
Multumesc,
Andrei

1 Soluţie acceptată‚

Bună, Daniela,

Da, situația s-a rezolvat. Abonamentul a fost trecut pe vechea ofertă și am fost sunat de către o persoană din cadrul problem solving, presupun, pentru a-mi confirma acest lucru. Mă bucur ca Orange și-a păstrat standardele în ceea ce privește customer experience. 

O zi frumoasă!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Nu , nu m-am confruntat cu așa ceva, și te sfătuiesc să reclami astfel de practici din secțiunea Contact ( mai jos în paginâ, unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Probabil vreun agent care dorea semnarea unui nou contract! Schimbarea tipului de facturare se poate face din My Orange .

https://www.orange.ro/help/modificare-tip-de-factur-n-format-electronic-pe-email-sau-pe-hrtie-9

Sper să rezolvi !

Anonim
Neaplicabil

Buna,

O situație foarte neplăcută bazată pe lipsa de informare voluntar/involuntară a clientului.

Singurul mod de rezolvare este contactarea serviciului clienți Orange și deschiderea unei sesizări care să conțină descrierea detaliată a situații întâmpinate.

Partea cu notificarea in format letric poate fi remediată foarte ușor atât de către tine din contul my Orange sau printr-o solicitare către Orange.

https://www.orange.ro/contact/ 

Îți recomand folosirea in prima faza a formularului de contact in care vei descrie situația întampinata și ce dorești să obții (vei primi automat un număr al sesizării).

Noi aici suntem clienți ca și tine și este posibil ca schimbarea echipamentelor in funcție de abonamentul avut sa fi avut ca efect reînnoirea contractului/trecerea la un abonament superior iar operatorul sa fi omis transmiterea acestor informații.

Pe viitor incercati să treceți contractele pe numele dumneavoastră având în vedere vârstă titularului.

In mod normal numai titularul poate gestiona aceste probleme .

Eu la telefon nu aș menționa că nu sunt titularul.

Astfel de cazuri apar tot mai des datorita comunicării deficitare dintre furnizor și client.

Vă așteptăm cu vesti bune.

DanielaH
Moderator

Andrei, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Bună, Daniela,

Da, situația s-a rezolvat. Abonamentul a fost trecut pe vechea ofertă și am fost sunat de către o persoană din cadrul problem solving, presupun, pentru a-mi confirma acest lucru. Mă bucur ca Orange și-a păstrat standardele în ceea ce privește customer experience. 

O zi frumoasă!

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Super! Mă bucur că până la urmă totul s-a terminat cu bine. Te mai așteptăm în Comunitate și cu alte întrebări,  eventual și cu vești mai bune!

Mă bucur mult că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.

Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.

Te mai așteptăm în Comunitate.

Da, am patit așa anul trecut 2023, dar am sunat la Orange și am anulat oferta. Acum are oferta veche. 

Succes