la 09-10-2024 02:21 PM
Incompetența completată de cea mai proastă experiență cu Orange România.
Am încheiat un contract pentru fibra într-un Orange shop din București iar până aici totul a decurs normal. Tehnicianul care trebuia să ajungă la locație nu s-a mai prezentat, anulând programarea fără preaviz și fără a specifica niciun motiv. Am sunat la 300 iar experiența a fost completată de ignoranța și lipsa de empatie fata de client de doamna din dispecerat. A spus că ea nu poate face nimic și că nu are posibilitatea să reprogrameze sau sa ceară explicații mai departe.
NESERIOȘI.
Voi renunța complet la serviciile Orange fie ele mobile fie fixe.
la 09-10-2024 03:14 PM
@10nut, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Putem ruga și noi colegii să verifice statusul instalarii serviciilor. Ne poți trimite codul de abonat în mesaj privat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor