anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Halal de servicii

10nut
Începător

Incompetența completată de cea mai proastă experiență cu Orange România.

Am încheiat un contract pentru fibra  într-un Orange shop din București iar până aici totul a decurs normal. Tehnicianul care trebuia să ajungă la locație nu s-a mai prezentat, anulând programarea fără preaviz și fără a specifica niciun motiv. Am sunat la 300 iar experiența a fost completată de ignoranța și lipsa de empatie fata de client de doamna din dispecerat. A spus că ea nu poate face nimic și că nu are posibilitatea să reprogrameze sau sa ceară explicații mai departe.

NESERIOȘI.

Voi renunța complet la serviciile Orange fie ele mobile fie fixe.

1 Răspuns 1

DanielaH
Moderator

@10nut, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. 

Putem ruga și noi colegii să verifice statusul instalarii serviciilor. Ne poți trimite codul de abonat în mesaj privat.