anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Defecțiune - serviciile tv și internet sunt suspendate pentru neplata

Iuli3
Începător

Bună ziua, oare de ce serviciile tv și internet sunt suspendate pentru neplata facturii daca data scadentă este abia peste 8 zile? 

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator

Salut, Iuli! Bun venit în Comunitate!

Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Plata pentru factura precedentă a fost alocată?

Putem verifica și noi cu colegii situația ta dacă ne oferi un cod de abonat.

svetalex
Maestru

Salut! Ai verificat să nu fi omis achitarea vreunei facturi mai vechi?

Scrie un mesaj către Djing/email în secțiunea Contact https://www.orange.ro/contact/ și solicită o verificare punctuală a contului tău

Pololică
#StarMember

Salutare!

Verifica factura anterioara cum figureaza.

Sper sa nu aiba legatura cu:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/plata-in-avans-necunoscuta/m-p/148582

 

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Pentru a afla răspunsul la întrebarea ta poți contacta serviciul clienți la numărul 300 sau prin chat din aplicație sau web (my Orange).

https://www.orange.ro/contact/ 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Verifică bine contul și dacă nu te descurci și nu vezi unde este problema, le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback -Scrie-ne ( transfer operator).

Sau mai ai varianta să le scrii din secțiunea Contact ( mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

 Mă gândesc să nu fi plătit doar parțial vreo factură sau să nu se fi majorat ceva între timp și nu ai acoperit cu plata tot ceea ce trebuia.

Sper să reușești!

Baftă!