la 16-04-2024 01:24 PM - editat ultima oară la 16-04-2024 01:26 PM de DanielaH
Bună ziua, oare de ce serviciile tv și internet sunt suspendate pentru neplata facturii daca data scadentă este abia peste 8 zile?
la 16-04-2024 01:58 PM
Salut, Iuli! Bun venit în Comunitate!
Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Plata pentru factura precedentă a fost alocată?
Putem verifica și noi cu colegii situația ta dacă ne oferi un cod de abonat.
la 16-04-2024 01:59 PM
Salut! Ai verificat să nu fi omis achitarea vreunei facturi mai vechi?
Scrie un mesaj către Djing/email în secțiunea Contact https://www.orange.ro/contact/ și solicită o verificare punctuală a contului tău
la 16-04-2024 04:10 PM
Salutare!
Verifica factura anterioara cum figureaza.
Sper sa nu aiba legatura cu:
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/plata-in-avans-necunoscuta/m-p/148582
16-04-2024 07:45 PM - editat 16-04-2024 07:46 PM
Buna,
Pentru a afla răspunsul la întrebarea ta poți contacta serviciul clienți la numărul 300 sau prin chat din aplicație sau web (my Orange).
la 16-04-2024 09:14 PM
Salutare!
Verifică bine contul și dacă nu te descurci și nu vezi unde este problema, le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback -Scrie-ne ( transfer operator).
Sau mai ai varianta să le scrii din secțiunea Contact ( mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Mă gândesc să nu fi plătit doar parțial vreo factură sau să nu se fi majorat ceva între timp și nu ai acoperit cu plata tot ceea ce trebuia.
Sper să reușești!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor