anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Voi sunteți mulțumiti de ce va oferă Orange? 😤

MariaD
Începător

Hello. Voi mai suportati problemele cu abonamentul si cu cartelele prepay? Numai nervi imi fac. Scap greeeu de abonamente, si cand am impresia ca e mai bine,dau de nervi si pe prepay. Voi sunteți mulțumiti de ce va oferă Orange? Nu mi se pare normal sa te tina 2-3 min robotul in povesti, iar la cinal iti spune ca numai cu credit poti vb cu cei de la serviciu clienți.... Pe bune? Sa va platesc pt problemele pe care mi le faceți? Rusine!!! 

6 Răspunsuri 6

RafaHelper
#StarMember

Salut @MariaD

Eu nu am probleme cu serviciile Orange. Tu ce probleme ai? Ne poți da mai multe detalii?

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Nu este nevoie sa te chinui cu roboții, ci să le scrii pe Chat Djingo sau din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

E fără nervi, stresa, cu calm și răbdare. Plus că în scris ai și un număr automat de sesizare.

Le mai poți scrie și la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro.

Baftă multă! 

FLo1
#StarMember

@MariaD: Bun venit în Comunitate. Eu sunt utilizator de prepay de câțiva ani,  dar foarte rar am întâmpinat probleme. Dacă ne detaliezi problema întâmpinată vom încerca să o clarificăm aici. Dacă vrei să contactezi Orange, iar telefonic  (300) este prea aglomerat, atunci încearcă altă modalitate de contact la îndemână: Chatul Djingo sau un email la serviciul.clienti@orange.ro.

Orice problemă are rezolvare dacă este expusă (descrisă). Numai bine.

Blue12
Senior

In ultimul timp si eu am avut probleme, dar s-au rezolvat. Daca esti pe prepay si suni de mai mult de 3 ori pe luna la 300, atunci platesti.

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Partea cu apelurile e un minus si pentru mine. Am mai adus in discutie treaba asta acum ceva timp. Mi-ar placea sa avem mai multe apeluri gratuite pe luna, si poate in functie de ce se discuta. Cu rating si de o parte, si de cealalta.

In general, da, sunt multumit. Dar aceeasi problema, si aceeasi frustrare am avut-o si eu mai demult, cand erau probleme la prepay, si pe mine ma puneau sa sun din credit, pentru a raporta problema, sau a reveni asupra ei, cand vedeam ca nu se rezolva dupa mult timp. Nu e o placere, si te inteleg perfect.

Cu ocazia asta, ce pot sa-ti recomand este sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, de pe un laptop/ PC. Din cate stiu, nu au limita la interactiunile de pe chat, si, din experienta, esti mai bine tratat decat telefonic.

Dar poti sa ne spui cumva despre ce e vorba? Poate reusim sa te ajutam aici in Comunitate, cu un sfat, un link, o idee, ceva. Zic si eu. 🙂

Client Orange

Snico
Junior

Eu sunt mulțumită, am 3 abonamente și peste 15 ani vechime