anulare
Afi┼čeaz─â rezultate pentru┬á
Caută în schimb 
A╚Ťi dorit s─â scrie╚Ťi:┬á

Voi sunte╚Ťi mul╚Ťumiti de ce va ofer─â Orange? ­čśĄ

MariaD
Începător

Hello. Voi mai suportati problemele cu abonamentul si cu cartelele prepay? Numai nervi imi fac. Scap greeeu de abonamente, si cand am impresia ca e mai bine,dau de nervi si pe prepay. Voi sunte╚Ťi mul╚Ťumiti de ce va ofer─â Orange? Nu mi se pare normal sa te tina 2-3 min robotul in povesti, iar la cinal iti spune ca numai cu credit poti vb cu cei de la serviciu clien╚Ťi.... Pe bune? Sa va platesc pt problemele pe care mi le face╚Ťi? Rusine!!! 

6 R─âspunsuri 6

RafaHelper
#StarMember

Salut @MariaD

Eu nu am probleme cu serviciile Orange. Tu ce probleme ai? Ne po╚Ťi da mai multe detalii?

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu este nevoie sa te chinui cu robo╚Ťii, ci s─â le scrii pe Chat Djingo sau din sec╚Ťiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

E fără nervi, stresa, cu calm și răbdare. Plus că în scris ai și un număr automat de sesizare.

Le mai po╚Ťi scrie ╚Öi la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro.

Baft─â mult─â! 

FLo1
#StarMember

@MariaD: Bun venit ├«n Comunitate. Eu sunt utilizator de prepay de c├ó╚Ťiva ani,  dar foarte rar am ├«nt├ómpinat probleme. Dac─â ne detaliezi problema ├«nt├ómpinat─â vom ├«ncerca s─â o clarific─âm aici. Dac─â vrei s─â contactezi Orange, iar telefonic  (300) este prea aglomerat, atunci ├«ncearc─â alt─â modalitate de contact la ├«ndem├ón─â: Chatul Djingo sau un email la serviciul.clienti@orange.ro.

Orice problem─â are rezolvare dac─â este expus─â (descris─â). Numai bine.

Blue12
Cunosc─âtor certificat

In ultimul timp si eu am avut probleme, dar s-au rezolvat. Daca esti pe prepay si suni de mai mult de 3 ori pe luna la 300, atunci platesti.

arsradu
#StarMember

Salut,

Partea cu apelurile e un minus si pentru mine. Am mai adus in discutie treaba asta acum ceva timp. Mi-ar placea sa avem mai multe apeluri gratuite pe luna, si poate in functie de ce se discuta. Cu rating si de o parte, si de cealalta.

In general, da, sunt multumit. Dar aceeasi problema, si aceeasi frustrare am avut-o si eu mai demult, cand erau probleme la prepay, si pe mine ma puneau sa sun din credit, pentru a raporta problema, sau a reveni asupra ei, cand vedeam ca nu se rezolva dupa mult timp. Nu e o placere, si te inteleg perfect.

Cu ocazia asta, ce pot sa-ti recomand este sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, de pe un laptop/ PC. Din cate stiu, nu au limita la interactiunile de pe chat, si, din experienta, esti mai bine tratat decat telefonic.

Dar poti sa ne spui cumva despre ce e vorba? Poate reusim sa te ajutam aici in Comunitate, cu un sfat, un link, o idee, ceva. Zic si eu. ­čÖé

Client Orange

Snico
Junior

Eu sunt mul╚Ťumit─â, am 3 abonamente ╚Öi peste 15 ani vechime