anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vechime în Orange

dragosbrm
Explorator

Salut! Sunt nou în comunitatea Orange,aceasta fiind prima mea întrebare și aș vrea să fac un topic despre vechimea în Orange!

Așa că întreb: De cât timp sunteți abonați Orange?

Încep eu primul: Am preluat abonamentul bunicului meu din Iulie 2004!😀 Sunt foarte mulțumit de serviciile Orange! Ca să nu mai spun că internetul nu se compară cu cel de la alți furnizori!

Zi minunată!!

21 Răspunsuri 21

Anonim
Neaplicabil

Salut , bun venit in comunitate.

Care este scopul acestui topic?

Pare a fi un chestionar însă cu ce finalitate.

P.S. Nu particip.

 

Voiam doar să văd opiniile altor persoane,nimic mai mult!

Trixen
#StarMember

Salutare!
Neaparat abonat? 😅
In Orange am cel putin un numar de PrePay din 1998 fara intrerupere.
Abonament am avut si n-am avut; pe cel de acum il am de 13 ani. Servicii fixe am doar de vreo 4 ani pentru ca nu au avut acoperire unde am avut eu nevoie.

Orange a oscilat de-a lungul timpului in ceea ce priveste acoperirea, calitatea retelei si serviciul de suport tehnic. Am invatat ca, oricat de bine ar merge undeva, sigur gasesc locuri in care nu am deloc acoperire sau merge foarte prost. Am fost surprins sa constat ca in unele statiuni turistice nu aveam deloc semnal Orange, desi aveam la Telekom sau Digi. In cele din urma, am decis sa am cel putin doua cartele cu mine de la operatori diferiti. In Orange este numarul meu principal, insa cand merg in locuri unde nu am acoperire, schimb. 🙂

Cu serviciile fixe e mai ciudat: utilizez Vodafone si Orange (am avut Digi si Telekom): unde am acoperire de la Orange nu am niciun alt furnizor, iar unde nu am acoperire Orange am ales Vodafone.

Iar legat de internetul fix: la mine zboara, insa la un prieten care locuieste la vreo 3km de mine in aceeasi localitate abia se misca. Cum ti-o fi norocul si incarcarea retelei! 😅

Pe scurt: nu exista servicii perfecte, ci doar serviciile potrivite pentru fiecare in parte. De aceea vechimea conteaza si nu prea. De obicei, cand se schimba nevoile, apar problemele. 🙂

Anonim
Neaplicabil

Confirm.

PRO:

- Serviciile fibră și tv, mulțumit.

- Negociere reînnoire, mulțumit.

- Ofertele, mulțumit.

CONTRA:

- semnalul slab în multe zone "prioritare" și viteza internetului mobil, care parcă funcționează după cum bate vântul. Și mai am și 5G. Dar tot e bine față de Gigi. 😏

- modificările cu "japca", activare opțiuni fără acordul clientului, pasarea problemelor tehnice, tragerea de timp pt. a oferi soluții, etc.

PS: în cei peste 5-6 ani cred că am avut o singură defecțiune tehnica la serviciul de internet soluționată a 2 a zi. 😏 Ah și se pare că au mai rezolvat problema ping-ului. E mult mai mic față de Gigi. 😏 (Am Gigi la țară pt. că nu am altă soluție). 

GreenArrow
Explorator

Sunt client orange din anul 2020, am net, tv, abonament de voce și tel fix. Foarte mulțumit pana acuma. Îmi pare rău că nu am venit mai devreme la Orange 😁. În perioada 99-2019 am folosit doar vdf

Vio73
#StarMember

Salutare!

Eu sunt abonat din februarie 2000, dar am avut și pachet Dialog Alo înainte, de pe la inceputul lui 1998.

Oricum, Orange este de prin 2002, iar eu m-am abonat la Dialog și aveam număr care începea cu 094... Costa vreo 4 dolari și nu mai țin minte dacă avea ceva inclus, dar parcă nu.

Ce mai vremuri!

Din 2008 am avut și servicii fixe 3g ( prin router), apoi , din 2013, tv satelit și net 4g.

Din 2018 sunt abonat prin fibră optică (tv și net), la care am mai adăugat încă un pachet de net și tv  din 2021, având 2 case, și am renunțat la tv satelit și net fix 4g.

Folosesc din 2020 și servicii Orange Money!

Cam așa stau lucrurile!

 

Alex_ORO
Angajat Orange

Salutari,

Pe numele meu, din 2022 (voce, tv si internet). A avut buncia mea de pe vremea cand erau cartele Alo, dar a murit in anul anterior mentionat, iar serviciile i-au fost inchise. Am contractat unele noi in aceeasi zi in care ale ei au fost inchise.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

Adrian_Adi1
Junior entuziast

Salutare!

De cand am mobil, din 2001, am fost la fostul Dialog, preluat de Orange si de atunci si pana acum fan Orange! 🙂 Nu l as da pt nici o alta retea!

 

teacher_
#StarMember

Salut! In mare parte,  sunt persoane cu vechime în rețea. Unii 10, alții 15, alții mai mulți. Poate la un moment dat au vrut să părăsească corabia, dar pe toți ne leagă pasiunea asta pentru pătratul portocaliu...

Tu ești mulțumit cu ceea ce primești? Crezi că ai putea primi mai multe la banii pe care îi plătești pentru servicii?

Acum am Fun 11 cu 5 euro,internet nelimitat 5G,nelimitat oriunde și sunt ff mulțumit,mai ales că datele mobile au o calitate ff bună(nu cred că am ce să cer mai mult de atât la banii aceștia). Apreciez Orange pentru că ține cont de client și de vechimea lui. Am preluat nr. de telefon al bunicului meu care era abonat din iulie 2004 și am achizitionat un S23 partial din puncte😀. În același timp am la Telekom abonament cu nr. meu principal din august 2014,iar telekom nu tine cont de vechime sau puncte de loialitate. 

Recomand Orange și aștept să-mi expire contractul la Telekom pentru a-mi porta și celălalt număr la Orange! 

Mulțumesc pentru întrebare! O seară minunată!

mihai_13
Maestru

de la inceput 🙂  si pe portocala si pe rosii - am pastrat nr vechi 094-0744 si 092-0722 si le am dus pana acum  cu abonamente unu pe Orange (bineinteles) si  nr.  de vodafone  portat pe gigi .

multumit si nemultumit  - la interior Orange imi ofera  doar 2G  - in aer liber "merge snur"   - Digi viteza slaba la exterior dar la interior imi ofera chiar si 4G  cu aceasi viteza slaba  ( antenele orange si digi sunt amplasate pe acelasi bloc  , nu inteleg cum he.ll digi "penetreaza" peretii de beton si orange nu ! )

RafaHelper
#StarMember

Mai exista o întrebare asemanatoare: https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/de-cand-sunteti-clienti-orange/m-p/4391#M335
@dragosbrm bun venit in comunitate! Înainte de a posta o întrebare noua verifica cu funcția căutare daca nu exista deja o întrebare asemănătoare.

Desi, la nivel de titlu, cele doua topice nu prea au legatura, s-ar putea sa existe conexiune prin subiectul abordat.

Pololică
#StarMember

Prin 2008-2009 am avut primul abonament (dupa cei doi an l-am inchis) si am revenit in ianuarie 2018 prin portare si am fost abonat pana in noiembrie 2022. Momentan sunt pe cartela (din pacate, necesitatea dual sim acasa [ca si Mihai_13, probleme de receptie la interior] ma cam obliga sa am asa ceva).

Au fost si bune, au fost si mai putin bune. Am scris in comunitate ce m-a durut de am renuntat la abonament, dar am si spus ce anume consider punct forte.

Daca vrei sa detaliez mai mult fata de topicul meu (prin experienta proprie), pot reveni cu detalii.