24-01-2024 05:10 PM - editat 24-01-2024 05:13 PM
Salut! Sunt nou în comunitatea Orange,aceasta fiind prima mea întrebare și aș vrea să fac un topic despre vechimea în Orange!
Așa că întreb: De cât timp sunteți abonați Orange?
Încep eu primul: Am preluat abonamentul bunicului meu din Iulie 2004!😀 Sunt foarte mulțumit de serviciile Orange! Ca să nu mai spun că internetul nu se compară cu cel de la alți furnizori!
Zi minunată!!
la 25-01-2024 12:47 PM
Desigur, ar fi minunat! Asta doar daca aveti timp☺️
la 25-01-2024 02:47 PM
"Avem" timp, cum sa nu "avem" (putem vorbi la per tu, nu-mi cad galoanele pe care nu le am, e o comunitate in care primeaza egalitatea si cei 7 ani de acasa).
Bun, sa incepem: in cei 25 de ani in care Orange activeaza, am fost abonat aproape 7 ani si cartelist de cateva luni (inca nu am incercat Yoxo). Nota pe care o dau nu este 10 (din 10), ci as zice undeva la 8-9 (as merge mai mult pe o medie, in care notele pe mai multe criterii sunt intre 9 si 10, si cateva in care scad sub 7).
As putea puncta asa:
Cam asta afi (cam de aici se trage nota). Totusi, la cand am inchis cele 3 abonamente, am primit o oferta similara Digi (da, putem pune concurenta in discutie daca ajuta la comparatie): 3 numere x 4E (nelimitat minute si sms, 70GB net fiecare numar si presupun ca nu se oferea roaming intrucat nu era specificat), iar Digi are 3 numere x 4E (nelimitat minute si net [cu viteza scazuta dupa 100GB], dar cu acces la roaming). Pe mine ma interesa roamingul, nu cantitatea de net si minute.
Deci, ca o concluzie, as putea spune ca experienta mea (dar si a celorlati colegi de comunitate) difera intre noi. De la achizitia Telekom "fix" s-a simtit o degradare, dar speram sa se indrepte pe parcurs. Stiu ca este o strategie la nivel European (cred ca stii ca Orange Romania este o subsidiara a Orange Franta) si strategia trasata la Paris se simte peste tot (si in Spania, si in Romania, si in Egipt, etc).
Daca as schimba ceva, ar fi destul de putine (si in punctele esentiale). Sigur, ce scriem aici se citeste si, in masura in care se pot implementa, experienta va fi mai buna. Doar sa nu te astepti sa se intample peste noapte. Cand am scris despre experienta mea cu Orange (linkul pus), cel mai probabil Yoxo (un serviciu tot Orange) a implementat ceva ce pe multi ii poate ajuta: abonament fara acces la roaming dar cu extraoptiune care ofera acces timp de 30 de zile de la data activarii, nu de la data facturarii. Avand cartela, daca vad ca reteaua se imbunatateste la mine in casa (cum ziceam, semnalul Orange mai mult e lipsa decat prezent), iau in calcul trecerea la acest abonament digital. Pentru 9 lei pe luna (rotund, 2E) si cu posibilitatea activarii (prin extraoptiune de net) a roamingului, cred ca e un plus foarte mare pentru cei care merg ocazional in afara Romaniei (bine, daca stii ca mergi la doua luni, si ai consum mic de net, nu stiu daca renteaza).
la 25-01-2024 03:14 PM
Per tu pentru ca nu vreau sa supar pe nimeni😅,unii se mai supără.
Am încercat cam toți furnizorii în afară de Vodafone. Nicăieri mai bine ca Orange. Am activ acum
Până să preiau abonamentul bunicului(înainte de a deceda am fost cu un an în urmă și am facut cesiune) aveam la Digi televiziune si fibra 1000mbps. Imediat cum am văzut oferta de la Orange unde îmi dădea televizor gratis LG Smart și fibră 2300 am închis totul de la Digi.Țin să menționez că dau mai puțin la Orange pe fibră+tv decat dadeam la Digi.
Punctele Orange Thank You sunt cele mai folositoare,mai ales că Orange ține cont de vechimea ta și de câte abonamente ai.
La capitolul Relații Clienți 12/10. Nu am ce să comentez.De câte ori am sunat mi s-a rezolvat problema in scurt timp. Chiar am dat și de o consultantă și de câte ori am o problemă sau vreau să fac ceva la abonament mi-a spus că o pot suna fără nicio problemă pe numărul de la serviciu.
Totul este cum trebuie să fie.Repet,aștept să-mi expire contractul de la Telekom,întrucât am de platit taxă de reziliere 550 lei daca renunț mai rapid.
Viitorul sună bine la Orange!😊
O zi minunată și mulțumesc de răspuns!😌
la 28-01-2024 01:23 AM
In prezent folosesc doar servicii Orange Communication. Pot spune ca sunt foarte incantat de aceasta tranzitie si imi ofera o mai mare incredere faptul ca acum apartinem de Orange.
In trecut am avut cartela Orange, numarul l-am pastrat Inca de atunci, doar ca intre timp m-am tot portat la retele care sa imi ofere semnal mai bun la sat.
la 28-01-2024 04:07 PM
Eu sunt client Orange de prin 2010, dacă tin bine minte. Înainte aveam O cartela de Vodafone, iar acest număr de Orange pe care îl folosesc și in prezent l-am primit de la cineva ca sa putem vorbi mai mult, având mai multe minute in aceeași rețea pe atunci. De la început numărul a fost pe o cartela prepay și așa a și rămas. Nu M-a incantat niciodată ideea de abonament și mereu am avut cartela reîncărcabilă. Pot spune ca sunt mulțumită de ce avantaje îmi oferă cartela prepay și nu am fost niciodată tentată sa ma mut la o alta companie.
la 28-01-2024 07:02 PM
22 ani and still counting🤟.
la 31-01-2024 11:47 AM
Bună! Client din 2011, recunosc că au fost cateva momente in care am vrut sa renunț la servicii, respectiv retea din privina majorărilor abuzive, dar am rămas, totuși, în rețea.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor