anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vechime în Orange

dragosbrm
Explorator entuziast

Salut! Sunt nou în comunitatea Orange,aceasta fiind prima mea întrebare și aș vrea să fac un topic despre vechimea în Orange!

Așa că întreb: De cât timp sunteți abonați Orange?

Încep eu primul: Am preluat abonamentul bunicului meu din Iulie 2004!😀 Sunt foarte mulțumit de serviciile Orange! Ca să nu mai spun că internetul nu se compară cu cel de la alți furnizori!

Zi minunată!!

21 Răspunsuri 21

dragosbrm
Explorator entuziast

Desigur, ar fi minunat! Asta doar daca aveti timp☺️

"Avem" timp, cum sa nu "avem" (putem vorbi la per tu, nu-mi cad galoanele pe care nu le am, e o comunitate in care primeaza egalitatea si cei 7 ani de acasa).

Bun, sa incepem: in cei 25 de ani in care Orange activeaza, am fost abonat aproape 7 ani si cartelist de cateva luni (inca nu am incercat Yoxo). Nota pe care o dau nu este 10 (din 10), ci as zice undeva la 8-9 (as merge mai mult pe o medie, in care notele pe mai multe criterii sunt intre 9 si 10, si cateva in care scad sub 7).

As putea puncta asa:

  • receptie: cam nota 7-8 (momentan sunt in "chirie" la soacra intrucat tocmai am terminat de zugravit la mine [garsoniera] si semnalul la mine este extrem de slab, pe cand la soacra imi fac treaba. Nu am 2-300Mbps, dar nici 10-15Mbps, ci undeva pe la 40-50). Personal, daca viteza de net ajunge la 20-30Mbps constant, nu ma intereseaza ca nu prind 1Gbps atat timp cat imi fac treaba (vorbim de mobil, nu internet fix)
  • fidelizare: 10. Mi se par cele mai bune oferte, si nu ma leg doar de reducerea la abonamente. Punctele Thank You sunt niste bani care se scad la achizitia de aparatura (telefoane, in special). Dca stii sa le faci (reincarcari de cartele, Orange Money, etc), poti scuti niste banuti frumosi. Ca sa dau un exemplu: ii incarcam unui coleg (cu plata la abonament) doua cartele. Una de 5E (primeam doar net) si una de 6E (net +puncte). Avand 3 numere, o reincarcare o faceam de pe numarul meu (cea de 5E) si a doua de pe numarul surorii. 30GB pe fiecare numar + 20 punte ThankYou (echivalentul a 2E). Au trecut mai multe luni, a venit o fidelizare si punctele adunate au cumulat cateva sute de lei (3-400, nu stiu exact), plus o reducere venita din partea Orange, mi-a redus telefonul dorit la sub jumatate din pretul "la liber" (pret "la liber" care coincidea cu cel de pe site-ul Huawei).
  • Relatii Clienti: 9. Fiind serviciu externalizat, uneori am simtit lipsa de informatii interne (in sensul ca era nevoie de putin mai mult acces in anumite situatii). Din pacate, cand eram ofertat pentru servicii fixe, nu se incepea cu adresa, ci direct cu oferirea serviciilor. Eu am 3 adrese la care primesc colete: acasa la tata (unde am avut domiciliul), la munca (unde stau o mare parte din timp) si "noul" domiciliu, unde am buletinul schimbat din 2019. Nu stiu de ce, dar adresa pentru care eram sunat ori era cea de la tata, ori ultima adresa la care imi venise ceva (adica la munca). As mai adauga ca, datorita comunitatii (am topic cu probleme pe Apel WiFi), cei de la Tehnic m-au sunat sa ma intrebe de detalii (deci, as putea ingloba, intr-o anumita masura, si Comunitatea ca punct de plecare pentru Relatii Clienti).
  • consecventa (strict Orange, nu Comunitate): 7. In ultimii 2-3 ani au fost majorari la abonamente cu 1E/serviciu (a fost motivul pentru care nu mai sunt abonat, dar este un cumul, nu a fost neaparat greutatea principala, doar ... o virgula destul de importanta care s-a adunat la altele). Un client nou venit prin portare poate obtine o oferta mai buna decat abonatii vechi. Poti veni cu scuza ca un abonat vechi (minim 18 luni) poate lua telefon in rate si poate folosi punctele, fata de unul nou care nu are avantajele astea. Nimic mai corect, dar, cad un abonat nou primeste 20% reducere la un abonament de 20-25E si mai primeste o reducere de 2-300E la telefon, iar unul vechi va trebui sa negocieze mai mult, s-ar putea sa fie o oarecare sincopa (in mod normal, un client vechi si constant ar trebui sa fie mai bine privit decat unul nou). Eu si sora mea (ii administrez numarul) am trecut prin toate retelele (Cosmote->Vodafone->Orange->Digi). A "scapat" Lycamobile (care, apropos, au inchis taraba in Romania) si Benefito Mobile (care nu ma prea ajuta la costuri, sau cel putin nu prea le-am inteles eu cel mai bine modul de lucru). Mai sus ziceam ca fidelizarea este un punct forte. Totusi, daca nu ai reincarcari de cartele, punctele nu sunt asa multe (cum e sa primesti 3-4 puncte, si cum e sa primesti 23-24 puncte intr-o luna daca faci o reincarcare de minim 6E?). Nu prea am vazut sa ofere ceva in contrapartida fata de abonatii portati (si, la un momentan dat, portarea la doi ani era cea mai buna oferta). Daca as cere un abonament doar cu minute si SMS-uri, fara net, dar cu acces la roaming, nu as primi (poate, pe viitor, se va oferi un acces hibrid [poate contra unei "taxe de acces" sau o fidelizare, dar asta ramane de vazut. Din pacate, romanii cam cauta portite sa traga la maxim si de ultimul ban).
  • servicii extra: 9. Aici as include Orange TV Go (ofera anumite gratuitati abonatilor, in functie de valoare), Comunitatea (din cate stiu, niciun alt operator nu mai are o astfel de platforma pentru clienti), servicii extra cu plata la factura (Netflix, Voyo, etc). O parte din colegii de comunitate au avut probleme cu Orange Games (se trezeau abonati). N-am intampinat niciodata aceasta problema, dar asta nu inseamna ca problema nu exista).

Cam asta afi (cam de aici se trage nota). Totusi, la cand am inchis cele 3 abonamente, am primit o oferta similara Digi (da, putem pune concurenta in discutie daca ajuta la comparatie): 3 numere x 4E (nelimitat minute si sms, 70GB net fiecare numar si presupun ca nu se oferea roaming intrucat nu era specificat), iar Digi are 3 numere x 4E (nelimitat minute si net [cu viteza scazuta dupa 100GB], dar cu acces la roaming). Pe mine ma interesa roamingul, nu cantitatea de net si minute.

Deci, ca o concluzie, as putea spune ca experienta mea (dar si a celorlati colegi de comunitate) difera intre noi. De la achizitia Telekom "fix" s-a simtit o degradare, dar speram sa se indrepte pe parcurs. Stiu ca este o strategie la nivel European (cred ca stii ca Orange Romania este o subsidiara a Orange Franta) si strategia trasata la Paris se simte peste tot (si in Spania, si in Romania, si in Egipt, etc).

Daca as schimba ceva, ar fi destul de putine (si in punctele esentiale). Sigur, ce scriem aici se citeste si, in masura in care se pot implementa, experienta va fi mai buna. Doar sa nu te astepti sa se intample peste noapte. Cand am scris despre experienta mea cu Orange (linkul pus), cel mai probabil Yoxo (un serviciu tot Orange) a implementat ceva ce pe multi ii poate ajuta: abonament fara acces la roaming dar cu extraoptiune care ofera acces timp de 30 de zile de la data activarii, nu de la data facturarii. Avand cartela, daca vad ca reteaua se imbunatateste la mine in casa (cum ziceam, semnalul Orange mai mult e lipsa decat prezent), iau in calcul trecerea la acest abonament digital. Pentru 9 lei pe luna (rotund, 2E) si cu posibilitatea activarii (prin extraoptiune de net) a roamingului, cred ca e un plus foarte mare pentru cei care merg ocazional in afara Romaniei (bine, daca stii ca mergi la doua luni, si ai consum mic de net, nu stiu daca renteaza).

dragosbrm
Explorator entuziast

Per tu pentru ca nu vreau sa supar pe nimeni😅,unii se mai supără.

Am încercat cam toți furnizorii în afară de Vodafone. Nicăieri mai bine ca Orange. Am activ acum

  • 4 numere la Telekom(aștept să termin perioada contractuală ca să le portez,chiar daca am vechime din aprilie 2008,la ei nu se tine cont de nimic),
  • un număr la YOXO pentru a mentine un număr activ și ca să nu dau pe reîncărcare 30 lei(am abonamentul la 9 lei),
  • la orange unde sunt cel mai mulțumit pachet Orange Love și unde am Telefonie Fixă(adus din oroc fostul romtelecom,primul număr de telefon al familiei când numărul era compus din 3 cifre) televiziune premium,fibră 2300,fostul nr de mobil al bunicului din iulie 2004 și mobilul bunicii portat tot din oroc anul trecut).â

Până să preiau abonamentul bunicului(înainte de a deceda am fost cu un an în urmă și am facut cesiune) aveam la Digi televiziune si fibra 1000mbps. Imediat cum am văzut oferta de la Orange unde îmi dădea televizor gratis LG Smart și fibră 2300 am închis totul de la Digi.Țin să menționez că dau mai puțin la Orange pe fibră+tv decat dadeam la Digi.

Punctele Orange Thank You sunt cele mai folositoare,mai ales că Orange ține cont de vechimea ta și de câte abonamente ai.

La capitolul Relații Clienți 12/10. Nu am ce să comentez.De câte ori am sunat mi s-a rezolvat problema in scurt timp. Chiar am dat și de o consultantă și de câte ori am o problemă sau vreau să fac ceva la abonament mi-a spus că o pot suna fără nicio problemă pe numărul de la serviciu.

Totul este cum trebuie să fie.Repet,aștept să-mi expire contractul de la Telekom,întrucât am de platit taxă de reziliere 550 lei daca renunț mai rapid.

Viitorul sună bine la Orange!😊

 

O zi minunată și mulțumesc de răspuns!😌

Gelu27
Junior entuziast

In prezent folosesc doar servicii Orange Communication. Pot spune ca sunt foarte incantat de aceasta tranzitie si imi ofera o mai mare incredere faptul ca acum apartinem de Orange.

In trecut am avut cartela Orange, numarul l-am pastrat Inca de atunci, doar ca intre timp m-am tot portat la retele care sa imi ofere semnal mai bun la sat.

Alex_G_
Cunoscător

Eu sunt client Orange de prin 2010, dacă tin bine minte. Înainte aveam O cartela de Vodafone, iar acest număr de Orange pe care îl folosesc și in prezent l-am primit de la cineva ca sa putem vorbi mai mult, având mai multe minute in aceeași rețea pe atunci. De la început numărul a fost pe o cartela prepay și așa a și rămas. Nu M-a incantat niciodată ideea de abonament și mereu am avut cartela reîncărcabilă. Pot spune ca sunt mulțumită de ce avantaje îmi oferă cartela prepay și nu am fost niciodată tentată sa ma mut la o alta companie.

Rstyle
Junior

22 ani and still counting🤟. 

Florentina_n
Junior

Bună! Client din 2011, recunosc că au fost cateva momente in care am vrut sa renunț la servicii, respectiv retea din privina majorărilor abuzive, dar am rămas, totuși, în rețea.