anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reclamă Orange “#sigurpenet”

Alin0103
Începător

Bună ziua,

Aș dori să vă întreb dacă vi se pare normală reclama care se difuzează zilele acestea pentru orange cu “#sigurpenet”. Practic reclama respectivă transmite:

1. Neîncredere în oamenii din jurul nostru;

2. Nesiguranță în propria persoană;

3. Depresie;

4. Sinucidere (faptul că te arunci în gol din nori, indiferent că ideea e de “cloud și de partea virtuală);

În reclamă sunt oameni, deci prin urmare, oricât de mult ne-am tehnologizat tot oameni suntem, cu emoții, stări. Eu nu știu cum s-a acceptat așa reclamă și cum nimeni nu se sesizează.

25 Răspunsuri 25

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Alin0103: Bun venit în Comunitate. Cu regret asupra imparțialității interpretării spotului publicitar, menționez ce Orange dorește să îți transmită prin acel spot publicitar:

1.  să îți urmezi visurile, chiar bazându-te pe sprijinul Comunității

2. Relaxează-te și ai încredere în mediul verificat și testat care te înconjoară

3. Cum să poți pluti în aer dacă te îngreunezi cu astefel de idei / concepte / gânduri (menționate de tine) și nu ai încredere în cei din jurul tău? Mai jos o imagine cât ... 1000 de cuvinte. 

FLo1_0-1676614922290.png

Și ”oricât ne-am tehnologiza” reclamele sunt cu și pentru oameni, nu pentru inteligențe artificiale. Tocmai pentru că discutăm despre emoție, despre confirmarea unor incertitudini, despre o lume și un mediu nesigur în care trebuie să se schimbe ceva. Bau-bau nu este după ușă așa cum de mici copii părinții transmiteau copiilor tăindu-le orice fărâmă de curaj.

Oferă Curaj copiilor să ce? Să se arunce în gol?Subiectul cu Bau Bau e introdus doar că să trecem peste???Această reclamă nu este adecvată!!!

Nu te obosi, 90% din comentariile pozitive de aici sunt din partea celor de la Orange. Reclama este foarte cringe și nu are nici o legătură cu Orange.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@RedJohn: 90% din reclame nu au legătură cu produsul, dar clipul publicitar nu este creat pentru așa ceva. Câte din reclamele la băuturi au legătură cu produsul și caracteristicile produsului? Ar fi foarte util și pentru cei cu prea multe ”răspunsuri pozitive”, dar și pentru Orange să cunoască și părerile negative, dar argumentate: prefer descrierea produsului în acest mod pentru că..... / Prezentarea poveștii prin descrierea X sau Y.... găsesc că reprezintă mai bine caracteristicile produsului / înțeleg mai bine produsul.   

Și totuși, nu vă place saltul în gol. OK. Dar ați reținut pentru ce servicii anume Orage amintește și dorește să vă trezească creativitatatea, stăpânirea de sine, încrederea, cutezanța.... dacă acestea se regăsesc în persoana căruia Orange îi adresează acest clip? În caz contrar, o idee constructivă (mai mult decât o ușă-n nas) ar fi de dorit. Mulțumesc de înțelegere și citirea acestui text.

Dacă unora le place reclama, nu înseamnă că  lucrează pentru Orange.

Mie chiar îmi place, pt că îmi place cum e realizată, la fel ideea, melodia.

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Iuliana3: Să nu fim superficiali în a judeca limitat. Serviciile ți se pare a fi adresate adolescenților sau preșcolarilor?? Nici pe departe. E nevoie de mult prea multă încredere și experiență în viață ca să nu mai ai astfel de îndoieli. Până atunci orice altă explicație va fi inutilă și nu aș face altceva decât să mă repet, neînțelegând pe de altă parte ce așteptări /limitări ai considera adecvate și permise pentru vârsta ta, de exemplu. Te rugăm să revii cu clarificări în acest sens.

Razvan
#StarMember

Nu am apucat să văd reclama, dar dacă CNA a avizat-o, mă gândesc că este în regulă. Până la urmă, ține de gusturi și fiecare poate filtra informația care vine spre el sau poate alege să nu urmărească acea reclamă. 

Blue12
Senior

Mie imi chiar place....

Sincer, și mie! E una dintre cele mai reușite!

teacher_
#StarMember

Salut!

Nu înțeleg de unde până unde ideea de sinucidere dintr-o reclama...

Ești cumva angajat la ceva firma concurenta? 

Nu e nimic că sunt reclame la alcool și case de pariuri la fiecare 2 minute care provoacă dependență cât ai clipi, să nu mai zic de pagubele materiale și cele emoționale... Hei, e o reclamă la Orange cu unii ce zboară printre nori, gata, e sursa de singuratate, depresie, emoții negative și suicid. Good thinking.

Pololică
#StarMember

Salut!

Cum ai ajuns la concluzia asta? In reclama, vad o persoana care se afla intr-un birou [incapere] sau pe marginea unei prapastii, in ambele situatii este cu spatele catre persoane sau prapastie,si are o anumita retinere in a se increde in ceilalti, dar, pe parcurs incepe sa prinda incredere.

Eu ma regasesc in reclama: tin minte ca prima plata cu cardul online am stat vreo 5 minute (pe ceas) doar sa vad daca scriu datele corect, daca recomandarile de pe site-ul bancii la care aveam card se regasesc si pe site (nu conta ca site-ul era foarte cunoscut la momentul respectiv), etc. Cu timpul ("pe parcurs") am invatat la ce sa ma uit cand navighez pe internet. Consider ca la asta se refera reclama: un pic de scepticism inainte de a intreprinde ceva pe internet si, apoi, daca totul corespunde cerintelor de securitate ("no red flags") sa poti continua in liniste.

delfinas
#StarMember

Alin, nu stiu de ce tu ai simtit asta, privind reclama si-mi pare rau ca ti-a inspirat lucruri si trairi dramatice....

Mie chiar imi place, este altfel decat reclamele cu care ne-a obisnuit Orange.

Dimpotriva, mie imi inspira siguranta, protectie si vrea sa arate ca, chiar daca esti lovit, destabilizat sau cazi, cineva te prinde si te repune pe picioare. Reclama vrea sa spuna ca Orange iti asigura siguranta in reteaua sa.

Si muzica ajuta , inceputul seamana cu cel de la "Bohemian Rhapsody" si cum sunt fana Queen, m-a atins si mai tare.

arsradu
#StarMember

Pentru cei care nu au vazut inca reclama si nu stiu despre ce e vorba, pun un link de pe YouTube mai jos.

Mie unul mi-a placut. Tocmai pentru ca mesajul transmis este unul foarte simplu: ai incredere, suntem aici pentru tine!

Dar e clar ca parerea nu e impartasita de toata lumea. Si e normal. Diversitatea, inteleasa, acceptata, si folosita cum trebuie, poate fi de mare ajutor si poate aduce progres. Suntem diferiti. Si asta e cat se poate de ok. 🙂

Client Orange

Reclama este foarte reușită și, da, sugerează siguranță, exact cum ai spus, că te poți baza pe noi. 

În general, reclamele orange sunt foarte reușite iar unele au umor. Melodiile sunt, de asemenea, f drăguțe

Spun astea deși nu mai sunt un utilizator atât de tânăr, ceea ce înseamnă că reclamele orange găsesc impact și asupra persoanelor din generația baby boomers