
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-05-2022 08:20 PM
Pe ce adresa de email pot trimite o reclamație către Orange România? Încerc din data de 23 Martie sa reziliez serviciul de internet fix și statusul cererii este “in lucru” deși au trecut 30 de zile calendaristice. Mentionez ca de fiecare data când am sunat in call-center mi S-a comunicat ca se rezolva, dar facturile vin tot la același preț. Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-05-2022 09:46 PM
IulianJ, bun venit in Comunitate!!!
Poți să faci o reclamație la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiubea Contact.
DETALII: https://www.orange.ro/contact/
2 Răspunsuri 2

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-05-2022 09:46 PM
IulianJ, bun venit in Comunitate!!!
Poți să faci o reclamație la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiubea Contact.
DETALII: https://www.orange.ro/contact/

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-05-2022 11:33 PM
Iulian: Daca i-ai anunțat de renunțarea ta la abonamentul de internet fix, ce este dincolo de 30 de zile este problema Orange, nu a ta. Dacă ei nu fac nimic.... tu important să ai notificarea de renunțare, respectiv te asiguri ca plătești doar factura cu serviciile pe incă o lună de la sesizarea Orange. Simplu.
