la 03-06-2024 11:18 PM
Pentru că mulți furnizori de servicii au așa ceva, Orange de ce nu are? Ați utiliza/accesa o hartă care să conțină detalii despre zonele (localitate/stradă) unde Orange are planificate întreruperi în furnizarea serviciilor (fixe sau mobile / voce/TV/NET)? Ce informații ați dori să fie vizibile / cunoscute vouă ca și clienți? Cu cât timp înainte considerați să fie anunțată o astfel de intervenție planificată?
Considerați necesară o hartă a reclamaților primite de Orange la nivel național? Ați căuta ”incidente” similare în zona voastră de domiciliu sau numai în situația în care ați fi impactat de vreo întrerupere în furnizarea serviciilor? Dacă ați regăsi un incident similar anunțat deja, ați transmite și dumneavoastră unul sau ați aștepta soluționarea incidentului anunțat? Este necesară / utilă o hartă care să evidențieze reclamațiile soluționate? Pentru ce ați utiliza o astfel de ”hartă” cu aceste informații: doar statistic pentru dumneavoastră sau ați acționa în sensul comunicării celor cunoscuți pe care considerați că ar fi impactați de eventuale incidente în zona afectată?
Pentru evidențierea lor, aș considera relevante cazurile care se încadrează la o perioadă de 15 de zile (pentru lucrări planificate care necesită întreruperi, 10 zile în avans și menținere 5 zile ca evidențiere), respectiv 30 de zile pentru reclamații (din momentul plasării acestora, chiar dacă au rezoluție de rezolvare).
Considerați ca filtre necesare altele decât cele menționate?
Servicii de bază |
Voce mobilă |
Net Mobil |
Voce fixă |
Net Fix |
TV cablu |
TV satelit |
Cauze |
Lucrări planificate |
Lucrări accidentale |
Revizii |
Alte intervenții |
|
|
Durata |
1 oră.....mai multe ore..... 2-3 zile |
OBS: Filtrele ar putea fi aplicate pentru orice scenariu posibil, conform mențiunilor făcute pe hartă încă de la început. Dacă am omis ceva, vă rog să menționați pentru a putea detalia mai exact cele considerate de mine în context.
Unde ați căuta astfel de informații? Pe www.orange.ro ? Pe rețele de socializare aferente Orange? Pe alte Forumuri? Aici în Comunitatea Orange? Orice idee ar putea să vă ajute pe viitor dacă vă veți regăsi într-o situație de a căuta astfel de informații!!
la 06-06-2024 12:50 PM
Mulțumesc pentru feedback. Da, întradevăr, chiar și acestă reprezentare sub această formă (hartă sau tabelar) ar fi un aport suplimentar spre îmbunătățirea serviciilor și al îmbunătățirii comunicării privind transparența datelor din teren.
la 06-06-2024 02:13 PM
Ar fi utila o zona de informare asupra incidentelor (viziunea asupra cum ar trebui sa arate poate ar fi de discutat ulterior).
Ma gandesc ca ar fi util doarece:
Ca forma (cum ar trebui sa arate) ma gandesc ca utilitatea ar fi data de modul cel mai simplu de inteles. Poate, pentru mine, ar fi indeajuns sa scrie ca Zona X este sub reparatii, dar poate pentru altii ar fi mai util sa scrie adresa si sa apara problemele existente in zona.
Ar fi de luat in calcul, totusi, doua variante de exprimare:
la 06-06-2024 02:21 PM
Da, așa ceva ar fi chiar ideal pentru a mai simplifica din asalturile de pe linia ”fierbinte”. Cunoscând informația și locațiile impactate ar fi muuuult mai facil atât ca proces de căutare, cât și ca simplificare a comunicării acestor informații. Și DA, cel puțin aceste date cu lucrări programate, care se cunosc din timp și care nu necesită timp rapid de intervenție / actualizare a informațiilor.
Pentru antene, ar putea fi și ca un areal, nu neapărat o stradă fixă, că semnalul nu se oprește la limita unei străzi. La rețele fixe... e destul de clar.
la 06-06-2024 02:26 PM
O detaliere mai exacta ar putea fi mai indicata pentru serviciile fixe (motive, cred, ca evidente: firul/nodul deserveste, in principiu, o zona prestabilita).
Pentru partea mobila sigur s-ar putea gasi o formulare " in perimetrul strazilor.... si zona imediat adiacenta" din motivele expuse de tine (undele radio nu se opresc la o strada si un numar).
la 13-06-2024 11:19 PM
Un exemplu concret din multe altele de eventuale probleme care ar merita să fie descrise și menționate pe o astfel de ”hartă a sesizărilor” ar fi inclusiv unele probleme referitoare la posibile lucrări / intervenții la antene, modificare de benzi, lipsa agregării unora dintre ele, etc... fapt ce conduce la congestii locale sau probleme precum viteze scăzute și inexplicabile ca cea din acest topic.
la 13-06-2024 11:35 PM
Revin și cu o sugestie de analizat: având în vedere că există deja și funcțională o hartă a acoperirii zonelor cu servicii mobile/fixe (după caz), nu prea văd utilitatea încărcării unei singure hărți cu situții / sesizări ale clienților din categoria ”nu funcționează serviciile în zona X”.... cu atât mai mult dacă este vorba de o zonă în care semnalul este deficitar. De ce? Pentru că și eu aș vreau semnal și servicii în anumite zone, dar unde nu este posibil să ajungă (de ex. la 37-38000 ft altitudine.... adică pe avion curse interne).
la 26-07-2024 03:53 PM
Uite un exemplu de pas important în comunicarea cu clientul în ceea ce privește deranjamentele.
26-07-2024 03:56 PM - editat 26-07-2024 03:58 PM
Exemplu asta exista pe piata de ani de zile.
Nimic nou sub soare.
Totuși e bine că lucrurile se mișcă.
la 26-07-2024 03:59 PM
Mai bine să fi anunțat că nu merge și să meargă decât să nu fi anunțat și să nu știi de ce.
la 26-07-2024 04:05 PM
De la furnizori de top mă aștept la soluții de top.
Iar la acest capitol Digi este peste Orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor