anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Hartă deranjamente și/sau reclamații Orange - necesară? utilă?

FLo1
#StarMember

FLo1_0-1717440819429.png

Pentru că mulți furnizori de servicii au așa ceva, Orange de ce nu are? Ați utiliza/accesa o hartă care să conțină detalii despre zonele (localitate/stradă) unde Orange are planificate întreruperi în furnizarea serviciilor (fixe sau mobile / voce/TV/NET)? Ce informații ați dori să fie vizibile / cunoscute vouă ca și clienți? Cu cât timp înainte considerați să fie anunțată o astfel de intervenție planificată?

Considerați necesară o hartă a reclamaților primite de Orange la nivel național? Ați căuta ”incidente” similare în zona voastră de domiciliu sau numai în situația în care ați fi impactat de vreo întrerupere în furnizarea serviciilor? Dacă ați regăsi un incident similar anunțat deja, ați transmite și dumneavoastră unul sau ați aștepta soluționarea incidentului anunțat? Este necesară / utilă o hartă care să evidențieze reclamațiile soluționate? Pentru ce ați utiliza o astfel de ”hartă” cu aceste informații: doar statistic pentru dumneavoastră sau ați acționa în sensul comunicării celor cunoscuți pe care considerați că ar fi impactați de eventuale incidente în zona afectată?

Pentru evidențierea lor, aș considera relevante cazurile care se încadrează la o perioadă de 15 de zile (pentru lucrări planificate care necesită întreruperi, 10 zile în avans și menținere 5 zile ca evidențiere), respectiv 30 de zile pentru reclamații (din momentul plasării acestora, chiar dacă au rezoluție de rezolvare).

Considerați ca filtre necesare altele decât cele menționate?

Servicii de bază

Voce mobilă

Net Mobil

Voce fixă

Net Fix

TV cablu

TV satelit

Cauze

Lucrări planificate

Lucrări accidentale

Revizii

Alte intervenții

 

 

Durata

1 oră.....mai multe ore..... 2-3 zile

OBS: Filtrele ar putea fi aplicate pentru orice scenariu posibil, conform mențiunilor făcute pe hartă încă de la început. Dacă am omis ceva, vă rog să menționați pentru a putea detalia mai exact cele considerate de mine în context.

Unde ați căuta astfel de informații? Pe www.orange.ro ? Pe rețele de socializare aferente Orange? Pe alte Forumuri? Aici în Comunitatea Orange? Orice idee ar putea să vă ajute pe viitor dacă vă veți regăsi într-o situație de a căuta astfel de informații!!

35 Răspunsuri 35

arsradu
#StarMember

Apropos, de ce harta interactiva iti da optiunea sa cauti localitati din afara Romaniei…? E vreun loc unde Orange Romania ar avea semnal fara Roaming?

Nu se poate limita acel search la o anumita zona geografica? Mai exact, la o anumita tara?

IMG_1953.png

Sper sa nu le dau idei celor care o sa intre sa reclame lipsa semnalului in Germania, de exemplu. :))

Client Orange

Pentru această particularitate, aș merge pe considerentul că există unii clienți care întreabă (chiar și în Comunitate) ”de ce nu există semnal pe Orange în roaming”, căutând ORANGE.RO, bineînțeles. Pe de altă parte, ar putea exista și țări cu care să nu existe încheiată vreo convenție de interconectare? (Aici nu știu cu certitudine, dar ca idee posibilă.... și sigur nu aplicabilă la SEE).

Dar revenind, probabil se poate verifica oriunde, iar în funcție de informația existentă pentru acea zonă se afișează și informația existentă. Nu cred că e neapărat limitată la teritoriul național.

Well, asta e si ideea. Ar trebui sa fie limitat la teritoriul national. Pentru ca oriunde altundeva, intra roaming-ul.

Si nu te poti astepta sa ai semnal Orange intr-o alta tara. De aceea nu cred ca ar trebui sa poti cauta in afara Romaniei. 

O treaba foarte utila (dar nu usor de implementat), ar fi sa-ti dea statusul de semnal al operatorilor de roaming pentru zona respectiva. Aia ar fi intr-adevar util.

Dar sa verifici acoperirea Orange Romania in afara Romaniei, mi se pare fara sens. De aici si ideea ca poate ar trebui limitata capacitatea de cautare la teritoriul national.

Client Orange

Da, aspectul menționat de tine pe final este chiar ”prea frumos pentru a fi adevărat”. Mă refer că nu poți cunoaște gradul de dezvoltare și serviciile oferite de operatorul X în țara Y, dar poți oferi ocazia (raportându-te la o statistică generală) dacă merită să închei o convenție de interconectare.... sau cauți alt partener. 🙂 Aici totuși cred că deja depinde și de ”scorurile” de interconectare, nu doar de arealul acoperit.

Toți furnizorii permit această căutare, nu este chiar anormal.

”Anormal” sigur nu este. Secret... iarăși nu este. Datele... sigur există. Deci e doar o ”poveste de interfață” 🙂 Dacă e greu cu ”harta”, atunci să fie un tabel cu posibilitate de filtrare după locație, tip serviciu impactat și tip de incident (cauza).... și tot e un pas înainte spre ceea ce ar trebui să existe pe această parte de comunicare cu clientul din partea furnizorului de servicii.

Și totuși paradoxal există situații precum cea menționată pe acest topic de către clienți ocazionali precum  @sst sau @Blandiana22 referitoare la servicii neaccesibile în roaming (mai exact Turcia), adică ai semnal, acces la servicii de voce sau SMS dar nu și la date, și nu e cu nici o clauză de consum depășit.... și nici operator local care să restricționeze datele. 

Ideea: ar putea fi chiar și eventuale ”avertismente” sau informări referitorare la operatorii din țările respective unde sunt probleme sau unde apar anumite neconcordanțe între ce se promiteși ce se întâmplă de fapt.

FLo1
#StarMember

Ca o completare la topic și a faptului despărțirii în două cazuri distincte și pentru cei care nu sesizează vreo diferență, DERANJAMENT = lucrare planificată și anunțată de operator spre informarea clientului. De asemenea poate fi și o lucrare accidentală, o situație unde operatorul știe că trebuie intervenit cu forțe proprii. RECLAMAȚIE = orice sesizare a clientului privind nefuncționarea unor servicii în zona de interes a acestuia pentru utilizarea serviciilor, indiferent de modalitatea de comunicare aplicată.

Diferența dintre ele? Una este ”lista de probleme” cunoscută ale operatorului/furnizorului, iar cealaltă este ”lista problemelor” clientului, care va actualiza lista operatorului. 

Totuși să nu le amestecăm, pentru că nu orice reclamație/sesizare este neapărat un ”deranjament”. Adică unele probleme se pot rezolva cu îndrumare telefonică, nu cu intervenție fizică, iar atunci nu mai este cazul să fie considerat ”deranjament” (adică lucrare planificată / accidentală / revizie etc). De asemenea, o ”reclamație” fără detalii complete NU ar trebui permisă a fi transmisă, doar pentru a încărca o listă: ori cu detalii complete de identificare... ori deloc.

Razvan
#StarMember

Da, ar fi utilă o hartă detaliată cu servicii de mentenanță programate sau avarii accidentale în urma unor evenimente meteo/furturi de cablu care necesită un interval mai mare de remediere. 

Și ar reprezenta cel puțin o locație  / un mijloc de comunicare atât al incidentului cât și al estimării programului de remediere, un loc unde clientul ar găsi aproape toate informațiile care să fie pentru el baza unor informații privind eventuale disfuncționalități în ceea ce privește semnalul / viteza / alte bruiaje posibile asociate cu perioada de mentenanță (intervenție) în rețea.

Aveam senzatia ca harta noastra, in versiunea actuala, are deja un feature de genul asta. Doar ca, nu e vizibil la o prima accesare.

Adica, daca stii o localitate cu probleme, teoretic ar trebui sa arate acest lucru.

Stiu ca parca am mai intrebat la un moment dat de chestia asta, si asa imi amintesc, ca este un feature de genul asta. Doar ca nu e vizibil la prima accesare. Dar poate ma insel si e de pe alta harta interactiva... Se poate sa confund eu.

Client Orange

Da, nu e foarte dificil. Harta e de la Orange luată ca etalon (era pentru semnal), doar că trebuie „populată” cu informațiile care interesează, în acest caz cele menționate în topic. Iar aceste informații există deja, poate chiar sintetizate doar că nu ... afișate.

Harta ar fi utilă însă crearea unei petiții și trimiterea către Orange ar fi un pas înainte.

 

Este totuși puțin prea extins. Am văzut hartă cu reclamații în domeniul administrației publice (primărie municipiu). E jale ce e acolo. De aceea pentru sesizări / reclamații există căile stabilite deja și clar definite. Cel puțin așa cred, din cele observate de mine.

Ca idee, ceea ce ai menționat ca modalitate de plasare a reclamației DA, ar fi ok, dar atunci nu mai cuprinde și situațiile de sesizări telefonice / chat / email / Comunitate etc. Nu e chiar ok, dacă mă înțelegi ce vreau să subliniez. Mulțumesc. 

Florin62
Junior entuziast

O idee buna.

Însă până la implementarea acesteia Orange ar fi bine să aibe in vederea îmbunătățirea serviciului clienți care este foarte slab și trebuie îmbunătățit.