anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Despre angajații Orange

Experimentat
Junior
Ce parere ai / ce experiențe ai avut cu angajații Orange?
Dacă îți place acest subiect deschis nu ezita să dai clic pe inimioară.
75 Răspunsuri 75

Razvan
#StarMember
@ascary, angajații proprii Orange ne îndeamnă sa facem reclamație la Ancom și Anpc, apelați cu încredere când aveți probleme de rezolvat și nu va înțelegeți amiabil. Serviciul clienți trage compania în jos, se vede în mod public calitatea profesională.

Ascary
Campion certificat
Răzvan,sa fim obiectivi. Exemplele de pe Softpedia nu sunt etalonul companiei Orange.

Razvan
#StarMember
Exemplele de pe Softpedia reprezinta masa critica, intră unul altul și citește. E cel mai mare forum, știi ce greu e sa repari, să scapi de o piatră de moară? E vorba de condițiile utilizare în roaming la prepay, aici Orange trebuie sa dea dovada de transparență și sa instruiască angajații ca să pună compania într-o lumina favorabilă. Orange are ca tema de îmbunătățit imaginea proprie, iar angajații la 300 reprezinta primul contact cu ei, după ce serviciile au fost cumpărate.

Miha_Z
#StarMember
Daca o parte din serviciul relatii clienti este externalizat, atunci firma Orange ar trebui sa impuna firmelor partenere ca angajatii lor sa urmeze un curs de perfectionare de vreo 2 saptamani in care sa-si insuseasca ofertele si serviciile Orange-ului. Fiind vorba de imaginea firmei ar trebui sa impuna un anumit standard de profesionalism.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Probabil că sunt instruiți, dar fiind mulți la început de carieră, mai sunt lucruri care încă le scapă.

Romeo_
Senior certificat
Experimentat,asteptam sa iti dai si tu cu parerea la intrebarea postata de tine? Ai avut o experienta placuta / neplacuta ? impartaseste-o cu noi te rog daca este cazul

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Omul a spus că are nevoie de inimioare!

Dubel
Începător
Sunt foarte ok

Cris_Bogaciu
Junior
in 5 ani de cand sunt la Orange nu am avut NICIO problema cu niciun angajat Orange, ceea ce mi se pare uimitor. am avut multiple interactiuni cu angajatii mai ales in magazine si chiar in mai multe magazine din Bucuresti si mereu s-au purtat cu respect indiferent de momentul in care am fost si de intrebarile pe care le aveam. Comparativ cu celelalte companii de telecom este o diferenta colosala, la Vodafone de exemplu, am intalnit o multime de angajati suparati si care nu stiu sa atraga clientii (cu o singura exceptie, un angajat din Mega mall); iar la Digi absolut niciun angajat nu zambeste si te si trateaza ca si cum l-ai deranja constant. in concluzie, bravo Orange pentru fel in care alegeti angajatii si cum ii instruiti sa se comporte cu clientii.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Un lucru extraordinar care este de apreciat!

Miha_Z
#StarMember
@Cris_Bogaciu amabilitatea unui angajat conteaza foarte mult si de regulile stabilite de companie. Daca tii la imaginea firmei tale, iti vei instrui angajatii sa se poarte respectuos si sa fie zambitori cu toti clientii. Asa vei castiga fidelitatea clientilor si o imagine mai buna decat competitorii.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Faptul că Orange are cei mai mulți clienți, spune multe, nu?

Neaplicabil
De la unii angajati primesc raspunsuri satisfacatoare iar de la altii nesatisfacatoare

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver
Important este să se rezolve problemele până la urmă.

mariussruben89
Explorator entuziast
Salutare, Avand in vedere experiența mea pe acest subiect,am fost si sunt in continuare atat client cat si colaborator al Orange, ce pot sa va zic,legat de ceea ce se petrece intr-un Shop fata de partener,este cu un profesionalism enorm de apreciat de fostii colegi, parteneri,deoarece ei te trateaza cu profesionalism, iar ca angajați pe parte de Shop sau partener,Shop-ul isi selecteaza cu mult mai multe etape angajatii , se trece printr-un proces mai amplu, cam dupa aproximativ 3 interviuri, realizezi ca esti al lor angajat,cat pe parte de partener, angajariile se fac mult mai usor, dar si ca beneficii , clar ca difera fata de Shop,ca sa nu vorbim si de cunoștințele si profesionalismul fiecărui om, din orice fel de magazin partener. Cu cat ai mai multa experienta si iti place ceea ce faci, clar ca la acel om gasesti cam aceeasi fată,calitati ca si intr-un Shop, dar cat sunt oameni care nu au nici multa vechime nici aceleasi cunostinte ca in Shop clar, ca nu sunt aceleasi moduri de abordare ca si in oricare alt magazin. Difera de fiecare magazin,Shop,politica proprie a firmei, cat si a ORANGE. In rest,atat pe parte Tehnica,cat si pe parte de Magazin Shop cat si partener,am avut experiențe placuta am facut tot posibilul ca toate sa se împacă placutul cu utilul,iar ca toti ceilalti utilizatori ,incercam sa cautam pe cat posibil sa gasim soltutii sa ne fie bine tuturor.