anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum se plătește vechiul serviciu Evrixa, acum la noul servciu de la Mobile Banking?

Bogdan35
Începător

 Stie careva cum se plătește vechiul servciu Evrixa, acum la noul servciu de la Mobile Banking? Mulțumesc! 

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu te-ai uitat pe pagina băncii unde se încadrează acum? Aruncă un ochi pe aici și ia legătura cu ei, eventual. Vezi că au și datele de suport, mai jos în pagină.

Baftă!

MihaiC99
Campion

Salutare!

Găsești detalii despre plata facturilor/debitare directa din aplicația UniCredit/ Mobile Banking in linkul de mai jos:

https://www.unicredit.ro/ro/persoane-fizice/digital/tutoriale/tutoriale-mobilebanking/plati-facturi-... 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Bogdan35

Evrixa este acum UniCredit, poți solicita asistenta prin metodele de contact de mai jos:

InfoCenter, dedicat clienților Alpha Bank Romania, disponibil 24/7:
+40 021 200 2752 (apel tarif normal din orice rețea)
Adresa de email: bineaivenit@unicredit.ro

sau

https://www.unicredit.ro/ro/persoane-fizice/asistenta.html

teacher_
#StarMember

Salut! Ai primit card? Verifica mesajele, trebuie sa primești card de la Unicredit, acesta trebuie activat, apoi trebuie inclus în aplicația UniCredit. Ulterior poți să îl folosești. Al meu sta neactivat in geantă.