anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Multa stima și respect

CrișanSanda
Începător

Buna ziua,

Azi, având o problema, am apelat serviciul clienți Orange,cerând să fiu transferată unui operator. 

Am fost transferată, nu unui operator, ci unui OM, adică d-soarei/d-nei SIDONIA CALDARAR, un Om în adevăratul sens al cuvantului,  o promptitudine și o amabilitate cum nici nu știu dacă mai găsești în ziua de azi, un bun simt și o amabilitate aparte.

Va mulțumesc din suflet, mult respect și stima pentru așa angajați, prima experiență de acest gen cu Orange, deși sunt abonată de multi, multi ani.

Sper din suflet să vadă acest mesaj și mai sus-pușii dânsei.

Vă mulțumesc, Sidonia CALDARAR, mă aplec in semn de respect pentru așa om.

 

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Deci mai există și experiențe plăcute, lucru pentru care nu pot decât să mă bucur!

Felicitări!

MihaiC99
Campion

Buna ziua,

Mă bucur sincer că ați întâlnit un om atât de amabil și profesionist, care să lase o impresie atât de bună. E minunat să vedem astfel de exemple!

Ne puteți oferi mai multe detalii despre problema pe care ați întâmpinat-o și modul în care doamna Sidonia a reușit să vă ajute?

O zi frumoasa!

Cu mare drag vă răspund,,,

Eu aveam mare nevoie de a primi o confirmare

in ceea ce privește o factura,însă nu acest aspect

voiam să scot in evidenta ci felul în care mi s-au 

adresat,felul în care ,cu promptitudine ,a căutat un 

răspuns ai felul în care ,cu răbdare,nu mecanic,sec,robotic,

mi-a explicat ceea ce era un răspuns pentru mine.

Sincer,va spun,a fost prima dată când am simțit că

vorbesc cu un om nu cu un robot.

Vă mulțumesc pentru interacțiune și sper că 

am fost explicită.Toate cele bune,va doresc

Razvan
#StarMember

Super! Mă bucură astfel de vești în care un client este super mulțumit de interacțiunea umană cu un reprezentant al companiei.

CalinR
Cunoscător

Si eu pot spune ca am interactionat, in lunga experienta, doar cu doi operatori cu nervii tari si care, tehnic vorbind, stiau ce fac. Din pacate pentru Orange, calitatea celorlalti operatorilor nu se ridica la nivelul companiei. Desigur, poate aparea scuza ca sunt la inceput. Dar cat sa tot fii la inceput?! 

Razvan
#StarMember

Externalizarea serviciului clienți a dus la scăderea calității privind interacțiunea umană. Proprii angajați sunt profesioniști și dedicați si acest lucru se vede în rezolvarea rapidă a disfuncționalităților semnalate.