la 13-09-2025 12:21 PM - editat ultima oară la 15-09-2025 09:28 AM de DanielaH
Stie careva cum se plătește vechiul servciu Evrixa, acum la noul servciu de la Mobile Banking? Mulțumesc!
la 13-09-2025 12:29 PM
Salutare!
Nu te-ai uitat pe pagina băncii unde se încadrează acum? Aruncă un ochi pe aici și ia legătura cu ei, eventual. Vezi că au și datele de suport, mai jos în pagină.
Baftă!
la 13-09-2025 04:05 PM
Salutare!
Găsești detalii despre plata facturilor/debitare directa din aplicația UniCredit/ Mobile Banking in linkul de mai jos:
la 13-09-2025 07:17 PM
Salut @Bogdan35,
Evrixa este acum UniCredit, poți solicita asistenta prin metodele de contact de mai jos:
InfoCenter, dedicat clienților Alpha Bank Romania, disponibil 24/7:
+40 021 200 2752 (apel tarif normal din orice rețea)
Adresa de email: bineaivenit@unicredit.ro
sau
https://www.unicredit.ro/ro/persoane-fizice/asistenta.html
13-09-2025 07:23 PM - editat 13-09-2025 07:23 PM
Salut! Ai primit card? Verifica mesajele, trebuie sa primești card de la Unicredit, acesta trebuie activat, apoi trebuie inclus în aplicația UniCredit. Ulterior poți să îl folosești. Al meu sta neactivat in geantă.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor