la 06-08-2024 08:48 PM - editat ultima oară la 07-08-2024 08:06 AM de DanielaH
Am un card orange money insa uneori îmi face probleme în sensul ca nu citește cipul bancomatul. Care sunt pașii de urmat pentru eliberarea unui nou card? Mulțumesc anticipat pentru raspunsuri.
06-08-2024 09:28 PM - editat 06-08-2024 09:29 PM
Salut Virgil. Întrucât serviciul OrangeMoney se numește acum Evrixa și aparține AlphaBank, orice problemă și solicitare trebuie adresată către aceștia. Fiind un servciu digital, mai mult ca sigur solicitarea unui nou card (dacă aceasta este dorința ta) trebuie făcută din aplicația aferentă cardului Evrixa. Poți încerca să întrebi și într-un sediu AlphaBank, dar cred că problema se rezolvă doar online, cu solicitarea unui card nou din aplicația aferentă cardului. Succes și numai bine.
07-08-2024 04:55 AM - editat 07-08-2024 05:15 AM
Salutare!
Instalează aplicația Evrixa și solicită din acea aplicație schimbarea cardului respectiv, care cu siguranță nu se va mai numi Orange Money, fiind acum la Alpha Bank!
Baftă multă!
07-08-2024 06:09 AM - editat 07-08-2024 06:26 AM
Salut,
Din păcate Orange Money nu mai există și probabil singurul element care iti amintește de trecut este designul cardului.
Remiterea cardului se face din aplicația Evrixa! , cel mai probabil secțiunea Cardurile Mele-Setari Card.
In cazul in care nu te descurci, ceea ce nu cred, poți contacta serviciul suport evrixa! prin care vei obține informațiile dorite.
Modalități contact:
1. Intră în aplicația mobilă și alege din meniu, secțiunea Contact, opțiunea Scrie-ne. Poți lăsa oricând un mesaj care va fi preluat de un operator în timpul orelor de program: de luni până vineri, de la 09:00 la 19:00.
2. Poți scrie un e-mail, și îl poți transmite la adresa hello@evrixa.com.
3. Prin apela la numărul *2024 sau 021.222.2024 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicații aferent numărului tău). "Te ajutăm 24/7 cu situațiile urgente (suspendarea accesului la card/cont în caz de furt/pierdere/tranzacții nerecunoscute). Pentru alte solicitări, îți putem răspunde de luni până vineri, de la 09:00 la 18:00".
Mai multe detalii ne poate da @arsradu fiind un fan Evrixa!
Mult succes!
07-08-2024 08:04 AM - editat 07-08-2024 08:05 AM
Salut Virgil,
Cu toate ca Orange Money nu mai exista (cel putin cu numele), Evrixa a pastrat usurinta de folosire.
Pasii sunt urmatorii:
Daca apar probleme, ne poti scrie aici si incercam sa te ajutam.
la 09-08-2024 09:13 AM
@Virgil1, ai reușit să schimbi cardul? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
la 09-08-2024 09:14 AM
Am renunțat, am activat plata cu telefonul
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor