14-02-2025 04:25 AM - editat 14-02-2025 04:37 AM
"Afacerile Orange România au scăzut în 2024.
Orange România a consemnat în anul 2024 venituri de 1,416 miliarde de euro, de la 1,551 miliarde de euro în urmă cu un an, potrivit datelor financiare anunțate de operatorul francez de telecomunicații.
În privința portofoliului de utilizatori de servicii de telecomunicații mobile, operatorul avea 9,294 milioane de clienți la finele anului 2024, comparativ cu 9,527 milioane de clienți în decembrie 2023.
Numărul de conexiuni fixe broadband a scăzut de la 1,096 milioane la 1,046 milioane.
În al patrulea trimestru, Orange Romania a realizat o cifră de afaceri consolidată de 367 de milioane de euro, în scădere cu 9,8% față de T4 2023."
Situația nu arată prea bine nici pentru Orange România și se pare că au pierderi pe aproape toate planurile. Vodafone România 2... Sperăm că își vor reveni toți operatorii până la urmă, pentru că aceste lucruri ne afectează pe noi toți, utilizatorii...
Sursa: https://www.profit.ro/insider/companii/afacerile-orange-romania-au-scazut-in-2024-21932465
la 14-02-2025 05:11 AM
Probabil ești foarte stresat având în vedere situația financiară a furnizorilor din Romania.
Ar trebui deschise niste conturi pentru a se putea realiza niste donații.
Pot începe prin a face donații cei care au impresia că serviciile au un cost prea mic (pot dona diferența dintre costul actual și costul ce ar trebui platit)🙂
14-02-2025 06:38 AM - editat 14-02-2025 06:40 AM
Sincer nu îmi pasa ca au pierderi, și dacă ar avea profit mai mare tot la fel ar merge treaba, sa ofere mai mulți bani la angajați și sa pregătească personalul mai bine sa nu simți ca vorbești cu un robot atunci când îți răspunde un consultant.
Digi deși nu e la nivelul Orange ca profit , la ei simți ca vb cu un om, chiar au habar de lucruri nu stai sa ii explici tu povești ca să îl faci sa înțeleagă 😂
14-02-2025 05:49 PM - editat 14-02-2025 06:49 PM
Multa lume nu înțelege, dar e o problema serioasa și pentru o companie care termina anul financiar pe minus cu pierderi financiare un timp îndelungat înseamnă faliment. Orange România are sprijinul companiei mama și așa poate supraviețui, vine cu bani de acasă, ca dacă era doar la noi și nu avea sprijinul ăsta, era plina de datorii, împrumuturi și eventual era în insolventa. Asa a început și decăderea Telekom, tot cu pierderi de genul asta, financiare și de clienți. Vodafone a fugit din Spania și Italia având pierderi mai mici. Dacă pleacă și Orange de la noi, ce facem, rămânem doar cu porcăria aia de Digi mobil pana la urma? Orange pierde clienți pe toate planurile, mobil și fix. Dacă scadem și cartelele prepay inactive, cum a scăpat și Vodafone de ele, numărul lor de clienți activi este probabil sub 7 milioane, pe la nivelul Vodafone și Digi...
Nu ar fi mers totul la fel dacă nu ar fi avut pierderi, s-ar fi investit mai mult, calitatea ar fi fost mai buna și Orange nu ar fi fost nevoit sa taie din diferite părți pentru a reduce cheltuielile, cum au fost scăderea investițiilor, reducerea puterii celulelor la anumite ore în anumite zone, stagnarea televiziunii prin satelit și neintroducerea de posturi noi și HD, închiderea televiziunilor Orange Sport, mărirea preturilor în timpul derulării contractelor, indexarea anuala și altele, cum ar mai fi și externalizarea serviciului clienți care de asta a devenit așa de slab. Înainte când nu aveau pierderi serviciul clienți era mai bun, nu era asa de slab. Serviciul clienți de la Digi e mai bun, dar de multe ori nici ei nu știu ce vorbesc și bat câmpii aiurea. Deobicei când nu au habar măcar trimit echipa de intervenții acasa, Orange nici măcar atât nu prea mai face. Am avut experiențe cum toți. Spre deosebire de Orange, Digi trăiește mai mult din împrumuturi...
Asta este rezultatul preturilor mici practicate, ieftin și prost. Problemele se vad cu ochiul liber. În majoritatea tarilor, operatorii au preturi mai mari și implicit și retele mai bune. La noi e mai greu din cauza clasicei mentalității cu probleme a romanilor care prefera ieftin, nu contează ca e prost, ieftin sa fie, cantitate, nu calitate. Din cauza asta au reușit rețelele de la noi sa ajungă asa de slabe și doar asa a reușit sa câștige și Digi multi clienți, ca dacă era vorba de calitate la ei...
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor