Cum pot afla numele unui operator Orange?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2019 04:17 PM
Am fost contactata de un operator Orange, cu care am încheiat un contract pt un abonament tv+internet, dar condiția a fost sa fie închis abonamentul din zona rurala și deschis cel în zona urbana. Acesta mi-a transmis, după câteva informări pe la superiorii lui, ca se poate face. Acum, după 2 luni de la instalare mă "trezesc" ca cel din zona rurala nu este inchis și eu nu pot preda echipamentele. Cum pot afla numele celui care "a uitat" sa facă cererea de reziliere?
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2019 04:20 PM
Bine ai venit în Comunitatea Orange! Sună la 300 și spune-i să verifice tichetul anterior, referitor la ofertare. Te va suna în câteva zile cel cu care ai discutat la momentul respectiv.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2019 05:44 PM
trimite un mesaj in sectiunea contact https://www.orange.ro/eContact/ in care sa le explici situatia. Vor asculta convorbirea si vor gasi solutia potrivita pentru tine

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2019 06:06 PM
Bun venit în Comunitate! E ceva foarte simplu de realizat. Cum? Suni la 300 sau iei legătura prin Chat Djingo sau prin secțiunea Contact din My Orange și ceri să ți se facă legătura cu cel care te-a ofertat. Sigur, dacă nu se va realiza repede ( să ți se dea legătura direct la Departamentul Ofertări prin intermediul consultantului de la 300), probabil vei primi un sms în care ți se va spune că în câteva zile lucrătoare vei fi contactată. Sper ca acest lucru să se realizeze urgent și să-ți rezolvi problema în mod favorabil. Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2019 09:10 PM
Sa ne spui si cum ai rezolvat Mihaela.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-12-2019 12:35 AM
Ai reușit să afli numele operatorului?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-12-2019 10:39 AM
@Mihaela A, ai reușit să iei legătura cu Serviciul Clienti?
În opinia mea, mai importantă decât aflarea numelui operatorului Orange cu care ai vorbit este rezolvarea situației abonamentului tău.
Cum spunea și svetalex, apelurile sunt înregistrate și poți solicita ascultarea convorbirii pe care ai avut-o cu consultantul respectiv.
Întoarce-te, te rog, în Comunitate și spune-ne dacă și cum ai rezolvat. Mulțumim!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-12-2019 09:27 PM
Ceau Mihaela ,bine ai venit în comunitate.În legătură cu aflarea numelui operatorului nu mai are importanță,el oarecum s-a prezentat cînd a început convorbirea însă tu ai omis acest lucru. Anunță-ne și pe noi dacă ai rezolvat problema intr-un mod favorabil sau nu .Succes.
