anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce sa aleg intre iPad si laptop?

Ilie_Catalin
Junior entuziast
Nu am stiut ce categorie sa aleg in primul rand. Si in al doilea rand ce sa aleg dintre un ipad de 2000 ron sau un laptop de 2000 ron tinand cont ca sunt student nu am nevoie de cine stie ce performante. Cam zoom si alte aplicatii pentru scoala si netflix. [scuze daca am scris ceva gresit]
30 Răspunsuri 30

Ilie_Catalin
Junior entuziast
@rafa.helper Ai spus sa iti trimit link dar eu nu m-am decis la un laptop anume m-am decis la un ipad generatia a 8 2020 si nu stiu ce sa aleg dintre el si un laptop de 2000 ron. [scuze daca am scris ceva gresit dar ma grabesc ]

RafaHelper
#StarMember
@Ilie, iPad 8 este o tableta buna ca și specificați. Cred ca cel puțin 5 ani de acum incolo nu vei observă o încetinire in utilizarea acesteia. Cand o să te decizi la un laptop te așteptăm cu un link si vom putea sa iti dam mai multe sfaturi atunci. Pana acum ce ai folosit pentru studiu, facultate?

Ilie_Catalin
Junior entuziast
@rafa.helper M-am decis ipad 8 vs. https://altex.ro/laptop-asus-e410ma-eb268t-intel-celeron-n4020-pana-la-2-8ghz-14-full-hd-4gb-ssd-128gb-intel-uhd-graphics-600-windows-10-home-s-albastru/cpd/LAPE410MAEB268T/ cred ca lam trimis bine

Ascary
Campion certificat
Am impresia ca memoria laptopului este onboard (integrata) si cum 4GB mi se pare cam putin pentru un laptop cu Windows si nu exista posibilitatea upgradarii RAM-ului macar la 8GB,cam iese din discutie.

Ascary
Campion certificat